Wolfenstein 2 vann bästa action på Game Awards

Robot
Wolfenstein 2 vann bästa action på Game Awards
Medlem

Håller med om många, skulle ersatt Overwatch med CS:GO på ongoing och hålla Wolfenstein II så långt från "bästa" av någonting som det möjligen gick.

CS:GO främst för att jag tycker att uppdateringarna där fokuserat på att lyssna på communityn och förbättra spelet, Overwatch har mest stressat fram köphysteri kring tidsexklusiva skins i lootboxes.

Medlem

Nämen se där, bästa action game vanns av ett single player spel *host* EA *host*

The Legend of Zelda: Breath of the Wild får härmed priset som det mest överskattade spelet 2017!

Medlem

Yes! Precis vad jag hoppats på! Wolfenstein = brutalt underhållande

Medlem

Storslam för Nintendo med andra ord. Kul att se att de gör en retur på marknaden efter fiaskot med Wii U.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild får härmed priset som det mest överskattade spelet 2017!

Det där uttalandet kräver en förklaring.

Medlem

Grattis till dem! Har inte spelat det än men det verkar ju lovande.

Medlem

Overwatch? E-sport? Hur tänkte de nu?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Hur kan Zelda inte vinna Best Handheld Game?
Personligen anser jag inte att Switchen är annat än en handhållen konsol med hdmi uttag.

Medlem

Ni missade ju ta med kvällens burn mot EA Ouch!

Kul med cuphead, klart värd sina priser

Medlem

Trodde LoL skulle slå Overwatch hmmmm.

Medlem

@Nomman: Vad är det som är så märkligt med det menar du?

Medlem

@Lepr: Jämfört med t.ex. CS, Dota 2 och Lol är väl e-sport-scenen runt Overwatch rena flugviktaren? Eller har jag missat något?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

@Lepr: Jämfört med t.ex. CS, Dota 2 och Lol är väl e-sport-scenen runt Overwatch rena flugviktaren? Eller har jag missat något?

Nja, det är ju inte Dota/LoL-storlek men intresset ökar konstant, speciellt nu när OW League precis startat så finns det en bra grund att stå på.
Det jag menade var att det lät som du inte tyckte OW var kvalifiserat som E-Sport, vilket jag isf inte håller med om alls.
Sitter som klistrad nu när Pre-Season precis dragit igång och väldigt många andra med mig

1
Skriv svar