Bethesda vill att du ska rädda deras singleplayerspel

Robot
Bethesda vill att du ska rädda deras singleplayerspel

Och Origin kör "fyll julstrumpan"-rea med 30 procent - massor av helgreor kort och gott.

#bethesda-vs-electronic-arts


Medlem
Medlem

Hehe! Tycker detta är roligt!


signatur

Niet.

Medlem

Problemet är inte att singelplayer kan inte sälja problemen är att alla singelplayerspel idag är SKIT, därav jag köper inga.

och inte nog med det spelen kör alltid med en korkad AI som är så dåligt kodad att det gör ont så nepp håller mig till mp spel tills dess

eld
Medlem

Det är jättegulligt, men de sitter fortfarande och stämmer skiten ur allt och alla samt ger studios valet mellan sälj eller gå under.

Zenimax/Bethesda säljer singleplayer spel för att dom tjänar pengar på det, inte för att dom vill rädda singleplayer.

Medlem

Jag är en enkel man. Dissar någon EA så ger jag en tumme upp.

Medlem

Rädda singleplayer? Ha! Rädda RPG genre. Låt Obsidian göra nästa Fallout/Elder Scrolls och ge dem mer än 18månader den här gången att göra klart spelet era hack frauds.

Medlem

Satt och sneglade på "Wolfenstein 2: The New Colossus" igår på PS-store för cirkus 684:- men tyckte det var lite väl dyrt.
Idag hade det sänkt det till 284:-, så då var det inte så mycket att fundera på längre.
Jag tackar och tar emot

Medlem

Om man gillar "Shock"-genren så rekommenderar jag Prey.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Satt och sneglade på "Wolfenstein 2: The New Colossus" igår på PS-store för cirkus 684:- men tyckte det var lite väl dyrt.
Idag hade det sänkt det till 284:-, så då var det inte så mycket att fundera på längre.
Jag tackar och tar emot

Amen to that!

Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Satt och sneglade på "Wolfenstein 2: The New Colossus" igår på PS-store för cirkus 684:- men tyckte det var lite väl dyrt.
Idag hade det sänkt det till 284:-, så då var det inte så mycket att fundera på längre.
Jag tackar och tar emot

Bra med is i magen ibland!


signatur

Niet.

Medlem

@Guybrush82: Haha ååh vilken jäkla tur du hade där Hoppas du gillar spelet, ska själv avvakta med ett köp utifall att tomten kommer med det


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av eld:

Det är jättegulligt, men de sitter fortfarande och stämmer skiten ur allt och alla samt ger studios valet mellan sälj eller gå under.

Zenimax/Bethesda säljer singleplayer spel för att dom tjänar pengar på det, inte för att dom vill rädda singleplayer.

De menar naturligtvis att de behöver pengar till sitt nästa singleplayerspel, hela kassan har gått till advokatarmén som letar orsaker att stämma folk.

Medlem

gör istället ett nytt grymt singleplayer spel så köper jag det FULLPRIS av er . OM det inte är massa payed mods, lootlådor eller skit ^^ Och för en gångs skull använd ny spelmotor och mindre buggar ^^

Ambassadör
Xbox

De kan ju börja med att släppa det folk vill ha... Elder Scrolls VI för bövelen!


signatur

Jump in.

Medlem

Synd bara att Bethesda inte är så sköna dom heller med deras Creation Club där dom säljer skit till hutlösa priser.

Medlem
Skrivet av eld:

Det är jättegulligt, men de sitter fortfarande och stämmer skiten ur allt och alla samt ger studios valet mellan sälj eller gå under.

Zenimax/Bethesda säljer singleplayer spel för att dom tjänar pengar på det, inte för att dom vill rädda singleplayer.

Av alla onda ting och hur mycket man ändå ogillar Bethesda så får man ändå hylla dem för singleplayer spelen, att det finns sådana.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Om de släpper ett nytt så ja..

Medlem

Säga vad man vill, men de har gett en så gränslöst många timmar nöje.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

hur mycket man ändå ogillar Bethesda

Ogilla Bethesda?? Nu har jag nog missat nått. Dom gör ju bara 84% av det som är bra på PC (minus Elder Scrolls Online).


signatur

subterranean homesick alien

eld
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Av alla onda ting och hur mycket man ändå ogillar Bethesda så får man ändå hylla dem för singleplayer spelen, att det finns sådana.

Yep, jag gillar bethesda spel och de har lyckats få tag på en hel del fantastiska studios. Men, som ett exempel: hade elderscrolls online varit en stor hit så hade de snabbt tänkt om saker.

Medlem

ELDER SCROLLS VI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pls... Någon som vet när det släpps?


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Fallout 4 attack spawn Points : "This calculation completely ignores your settlement structures and defenses, including walls."
ingen kan rädda deras spel ifrån dem själva.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Ogilla Bethesda?? Nu har jag nog missat nått. Dom gör ju bara 84% av det som är bra på PC (minus Elder Scrolls Online).

Faktiskt så får de kritik från sin fanbase

https://www.youtube.com/watch?v=wZvSPjQe9Hk


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Singelplayer >>>>>>> multiplayer om man nu inte har några riktigt goda vänner att spela med.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Azureye:

ELDER SCROLLS VI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pls... Någon som vet när det släpps?

Bethesda har redan sagt att vikan sluta hoppas på en utannonsering inom de kommande åren.

Medlem
Skrivet av krumpli:

Bethesda har redan sagt att vikan sluta hoppas på en utannonsering inom de kommande åren.

Var lite det jag drev om


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Rea är aldrig fel.

Avstängd

Folk som sprider fake news om att SP håller på att dö kan ingenting om spel helt enkelt.

Avstängd

@Earth and Wind:
Så ska det ju vara. De attackerar där det finns mat o vatten. Precis som det hade varit IRL.
Men ja, den featuren var ej färdig i design, bara i tech. Konstigt att inte modders har fixat klart det, skulle ta mig bara några dagar

1
Skriv svar