Nya God of War ska ta över 30 timmar att klara

Robot
Nya God of War ska ta över 30 timmar att klara
Inaktiv

Jag hoppas då sannerligen på ett mer varierat spel än föregångarna om det håller på så länge.

Medlem

Sweet. Så sjukt taggad för detta spelet. Kombinerar 2 av världens bästa saker, GoW och nordisk mytologi. Hoppas dom bara inte utvecklar det bakochfram för en gångs skull och har mer spritt med dom bästa actionsekvenserna.

Medlem

fyfan härligt med så mycket gameplay! längtar som fan!

Medlem

hoppas ungjäveln inte följer med hela tiden

Medlem

Hade föredragit tio timmar. Har väldigt sällan tålamod att spela samma spel så länge oavsett hur bra det är

Medlem

Jag som aldrig lirat dessa spel undrar om det är ett hack & Slash spel eller mer som The Witcher 3 med världar att utforska.? Gillar inte hack/slash titlar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Där rök möjligheten för mig att någonsin få se slutet


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

@CARTMAN: det är hack/slash, absolut inget som witcher3

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

hoppas ungjäveln inte följer med hela tiden

Det hoppas jag De verkar ha tagit hälsosamt med inspiration från The Last of Us (vilket jag håller som ett av de bästa spelen, någonsin)


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Undrar hur mycket av speltiden som är filmsekvenser.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Breaking news, du kan nu samla fjädrar i GoW...

Medlem

@Korken: ...som du kan byta in mot magic gems. För 50 magic gems (2.99€) så kan du låsa upp en så kallad "Tyr-låda" som innehåller slumpmässigt genererade uppgraderingar till dina vapen.

Låt oss hoppas att vi undviker detta öde.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Undrar hur mycket av speltiden som är filmsekvenser.

Tja, om halva tiden är filmsekvenser, så får du utöver 10 till 15 timmar ren speltid dessutom en 10-15 timmar lång film.

Om en genomspelning verkligen tar 25-30 timmar (speedrunners ej inräknade), så ser jag inget problem med spelets längd. Nästan oavsett hur mycket filmsekvenser det handlar om.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ja som redan påpekats ska det ta så lång tid hoppas jag med innerligt det är mer än bara hack n slash annars blir ju risken stor man tröttnat på vägen.
Och att den där ungen inte är med och tjatar hela tiden haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Undrar hur mycket av speltiden som är filmsekvenser.

Nu har man såklart inte kontroll hela tiden men jag har för mig att man spelar detta från början till slut i en enda "tagning".

Medlem

Det största problemet jag ser just nu är att spelet kommer ut i slutet av ps4ans livslängd. Och att många kommer att ha det ogenomspelat på sin ps4 när dom köper en ps5a. Så blev det för mej och den senaste Gow spelet. Nu har yngsta sonen ps3an och jag har ingen möjlighet att köra klart spelet.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Undrar hur mycket av speltiden som är filmsekvenser.

Förhoppningsvis en hel del så det inte blir monotont.

Medlem

Låter troligt.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Tja, om halva tiden är filmsekvenser, så får du utöver 10 till 15 timmar ren speltid dessutom en 10-15 timmar lång film.

Om en genomspelning verkligen tar 25-30 timmar (speedrunners ej inräknade), så ser jag inget problem med spelets längd. Nästan oavsett hur mycket filmsekvenser det handlar om.

Skrivet av Margy:

Nu har man såklart inte kontroll hela tiden men jag har för mig att man spelar detta från början till slut i en enda "tagning".

Skrivet av zauii89:

Förhoppningsvis en hel del så det inte blir monotont.

Jag tycker att mängden (och längden på) filmsekvenser var ganska lagom i Horizon: Zero Dawn. Tog mig ungefär 50 timmar att klara det. Men jag gjorde en hel del sidouppdrag och grindade ofta.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Jahopp. Får jag vänta med detta lir i några år då
😊

1
Skriv svar