Payday-skaparna sätter stämningen för deras Walking Dead-spel

Robot
Payday-skaparna sätter stämningen för deras Walking Dead-spel

Ingen gameplay från vad vi hoppas är nästa Left 4 Dead men likväll en snygg introduktion till en av karaktärerna.

#overkill-software, #walking-dead


Medlem

Trailern är riktigt snygg, kanske lite innehållslös? Han har tröttnat på sitt vanliga liv, att alltid styras av andra (kostym, telefonen ringer hela tiden & kanske i finansbranschen). Till att bli en hård snubbe (med Palestinasjal i Washington) som inte är rädd att väcka de dödas uppmärksamhet. En ganska klassisk karaktär.
EDIT: Kanske bor hemma (med sin bror, vän eller är homosexuell). Kan vara lite intressant med nära och kära.

Man kan se resten av karaktärerna på http://store.steampowered.com/app/717690/OVERKILLs_The_Walkin...

Medlem

Blir intressant att se hur det blir då en polare till mig jobbar på det spelet


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Från stressigt vardagsliv till stressigt överlevarliv, somliga har det hårt


signatur

Game long and prosper

Medlem

"sätter stämmningen"

denna trailer är definitionen av generisk, knäcker nacken, riktigt badass, tutar bilen högt så kommer det 4 zombies som går superlångsamt, och använder basebollträ med lite skruvar i.

3 år har gått sen dom tillkännagav detta spel och allt vi får är denna pisstrailer.

Medlem

@Javas: Hoppas de inte hoppar över karaktärernas bakgrunder i spelet. Tycker att just Walking Dead (och zombiefilmer) är bra pga att de har ett djup och inte är rakt på action. Man får ta del av olika dilemman m.m. Day Z var ganska duktiga på att bygga upp en försiktighet och just ställningstagande till andra spelare.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

"sätter stämmningen"

denna trailer är definitionen av generisk, knäcker nacken, riktigt badass, tutar bilen högt så kommer det 4 zombies som går superlångsamt, och använder basebollträ med lite skruvar i.

3 år har gått sen dom tillkännagav detta spel och allt vi får är denna pisstrailer.

Kände likadant. Väldigt onödigt att ens släppa denna.

Medlem

Jag själv hoppas och jag tror fler tycker likadant? rätta mig om jag har fel finns det zombies och skjutvapen i spel vill jag A ska jag använda skjutvapen och inte har en ljudämpare så måste jag döda och röra mig snabbt.

För det ska dra till sig fler zombies som annars inte kommer.

Vilket gör att skjutvapen blir bra och effektivt men jag måste även sikta bra snabbt och röra mig snabbt.

Varav ska jag slå ihjäl dom, så kan jag ta det lugnare, detta är iaf min åtanke när det gäller skjutvapen.

Medlem

Är detta ingame tro? UE4 eller Source 2?

Medlem

Hoppas på en L4D i TWD-tappning.

1
Skriv svar