Nya bilder på Final Fantasy XIV

Robot
Medlem
Nya bilder på Final Fantasy XIV

fan hur många Final Fantasy ska de göra :/

Medlem
Skrivet av ReeBart:

fan hur många Final Fantasy ska de göra :/

Många till hoppas jag, de måste bara komma från trenden dem kört med de senaste åren och kanske köra något mer i stuk med FFIX.

Ett FFIX i glorious "next gen" hade varit sjukt najs.

Medlem

dags att söva ner fantasin tycker jag, å byta till något helt nytt istället ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ser ut som Everquest 2. Det enda MMO:t jag ser fram emot just nu är Blade & Soul. Kanske Fallout Online också, men får se hur det blir med det.

Medlem

Tycker det är bra dom fortsätter med final fantasy, om dom nånsin skulle byta så måste dom behålla jrpg annars går det ju inte... Finns så få rpg ute nu för tiden bara tråkiga fps överallt

Medlem

Hoppas att nästa final fantasy spel blir som FF9 och inte linjärt som FF13.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Själv ser jag fram emot att prova FF14. Spelade FF11 ganska mycket förr och älskade det. Det enda jag störde mig på var stelheten.

Medlem

Ser gammalt ut, riktigt gammalt.

Pansarknekt

Det FF behöver är att sluta vara så jävla linjärt och ett MMO som detta kanske råder bot på det. Ska definitivt spelas då jag missa XI.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Miljön ser riktigt vacker ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser riktigt vackert ut faktiskt, längtar som fan.


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Hoppas att nästa final fantasy spel blir som FF9 och inte linjärt som FF13.

Man kan väl säga att FFXIII var linjärt i ungefär 30-35 timmar, DVS main storyn. Men senare när du ska hålla på med side quest så blir det nästan för stort ; )


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

dags att söva ner fantasin tycker jag, å byta till något helt nytt istället ^^

Bah! Jag hoppas att dom håller på riktigt länge till.


signatur

I'm having noobs for breakfast

Gen
Medlem

Grafiken ser rätt antik ut.

Medlem

Nu är jag inte någon FF-fantast, jag la av FFXI, online spelet, efter 2 månader max men ändå: Wow !! folk som säger att grafiken ser gammal eller rent av antik ut tror jag behöver en rejäl förstärkning av glasögonen.
Screen shotsen ser väldigt bra ut ju. Mycket snygga detaljer både när det gäller figurer och miljöer. Se'n gillar jag kanske inte helt den grafiska stilen de kör på figurer i FF.

Medlem
Skrivet av Camlin:

Nu är jag inte någon FF-fantast, jag la av FFXI, online spelet, efter 2 månader max men ändå: Wow !! folk som säger att grafiken ser gammal eller rent av antik ut tror jag behöver en rejäl förstärkning av glasögonen.
Screen shotsen ser väldigt bra ut ju. Mycket snygga detaljer både när det gäller figurer och miljöer. Se'n gillar jag kanske inte helt den grafiska stilen de kör på figurer i FF.

RIKTIGT bra sagt! SJUKT bra sagt! Jag håller med dig till 100% Seriöst detta kan nästan bli större än StarWars Old republic! O_o


signatur

I'm having noobs for breakfast

1
Skriv svar