Kommer du ihåg Conan Exiles? Det har fått ett releasedatum

Robot
Kommer du ihåg Conan Exiles? Det har fått ett releasedatum

Norska Funcom förgyller våren för vänner av stora nakna... muskler.

#conan-exiles, #funcom, #releaselistan


Medlem

med tanke på att ps4 inte har crossplay för "barnens skull", så kan jag tänka mig att kläderna får behållas på.

Moderator | Testpilot

Köpte spelet vid release och spelade det en del, men det har varit lång tid mellan uppdateringar och att de inte varit så stora heller. Tror även att hela klättrings-grejen kom från BotW och segade ned utvecklingen av allt annat med att par månader. Nu är det ju dock coolt att kunna klättra som man gör i spelet just nu, så cred ändå för att lägga in det.

Får hoppas att releasen kommer med något vettigt och mycket de lovade från början så man fått vänta länge på magi-system, kunna styra sina thralls och mycket annat storslaget. Vill ha mina mounts!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser fram emot skarp release!

Medlem

Visst skulle det vara en singleplayer-del också? Tycker spelet ser intressant ut, men vägrar kategoriskt allting som innefattar andra riktiga spelare😁


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

@beersgarden: Har inte följt de senaste månaderna, men jag tror inte det är fråga om någon separat single player-del, utan allt är samma spel, sen kan du köra själv eller med andra.

Medlem

Kanske kan bli ett köp. Aktar mig noga för Early Access nu för tiden.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är ett bra spel, har kört till och från sedan det blev tillgängligt som early access och det är fortfarande kul.

Medlem

Conan Exiles är INTE ett bra spel. Jag kan köpa att man gillar Conan världen... men ett bra spel är det verkligen inte. Varken tekniskt eller estetiskt.

Jag köpte det tidigt och var taggad på något annat än då Rust, men det var nog det värsta jag varit med om på länge, och faktiskt det första spelet jag någonsin försökt få återköp på i Steam.

I hopp och tro om att man i alla fall positivt förändrat någonting sedan start gav jag det ett nytt försök för ett par månader sedan. Men jag kunde dessvärre inte se några tydliga förbättring i varken känsla, prestanda eller estetik så jag gav upp snabbt.

1
Skriv svar