Bungie panikfixar Destiny 2:s Prometheus Lens

Robot
Bungie panikfixar Destiny 2:s Prometheus Lens

Abrupt slut på Laserdome efter dagens patch.

#curse-of-osiris, #destiny-2


Moderator | Testpilot

Skulle inte ha något problem med ett sido-läge i multiplayer likt Insta-gibb i Unreal Tournamnet med det här vapnet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Laserbeams, laserbeams everywhere!
Jag hade iallafall väldigt roligt under den tiden jag körde pvp.

Medlem

Alltså, först tyckte jag den var väldigt överdriven, men sedan tyckte jag det var skitkul att spela med det. Speciellt när alla andra körde med det också.

Hade väl varit enklare att bara stänga av vapnet i PvP? eller nerfa det i pvp endast... gillar vapnet i PvE också och vill inte att det ska bli värdelöst.

Medlem

Känns som att de "råkat" hitta ett spelläge som folk faktiskt gillar, och nu tar bort det istället för att ta vara på det. Det är väl att jämföra med hardcore mode i Battlefield t.ex. och hur populärt det var.
Riktigt dåliga designers på detta spel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tyckte att kag dog snabbare än vanligt i PvP i helgen. Detta kan vara förklaringen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Dunder:

Känns som att de "råkat" hitta ett spelläge som folk faktiskt gillar, och nu tar bort det istället för att ta vara på det. Det är väl att jämföra med hardcore mode i Battlefield t.ex. och hur populärt det var.
Riktigt dåliga designers på detta spel.

Om alla andra vapen hade varit lika starka som det här. Det var en nödlösning att de lät Xur sälja vapnet, eftersom de inte han patcha det.
Försvarar inte deras usla testning dock, var i princip helt omöjligt att spela PVP innan fredagen. De som hade fått vapnet genom random Exotic engram, rullade bara över alla andra.
Hade du tur så var det flera som hade den i ditt lag än tvärtom.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Relik 📜

Jag har uppskattat omväxlingen med Laserdome senaste dagarna. Enormt uppfriskande att TTK kortats ned, tycker det ger mycket mer dynamik. Sedan blir det såklart trist i längden, men hoppas ändå att Bungie fått en ögonöppnare i och med att många uttryckt sitt gillande. Kanske kan något liknande återkomma framöver, där i alla fall TTK trimmas rejält.

Well, nu blir det väl tillbaka till där folk kör olik.. nä, just det, alla har Mida ändå.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

"Bungie panikfixar Destiny 2:s Prometheus Lens "
"Abrupt slut på Laserdome efter dagens patch."
- Det tyckte jag var lite väl förlåtande ord i och med att PvP i Destiny har varit i grunden trasigt sen expansionen, även om det bara varit närmast ospelbart i ungefär en vecka (och helt ospelbart om man inte fått tag i vapnet i fråga själv).

Tycker det har varit nästan lite väl tyst kring att av dom mest aktuella spelen just nu är helt broken i PvP. Hade jag varit rubriksvarvare för en medial kanal för gejmers så hade nog ord som 'Destiny 2's PvP som har undergått en fullständig härdsmälta under den senaste veckan har nu till slut åtgärdats en gång och för alla.'

Haha.. Härdsmälta, fattar ni?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Va riktigt kul i 1 1/2 dag, men jag själv blev lite less på det. Önskar en snabbare TTK, men detta va kanske lite överdrivet

Skrivet av Anton Q:

Hade jag varit rubriksvarvare för en medial kanal för gejmers så hade nog ord som 'Destiny 2's PvP som har undergått en fullständig härdsmälta under den senaste veckan har nu till slut åtgärdats en gång och för alla.'

Ser en framtid hos Nyheter24 för dig

Ambassadör
Xbox

Så går det när man ersätter testavdelningen med lootboxekonomer.


signatur

Jump in.

testade demo versionen

Damn! Tyckte det var konstigt att alla, verkligen alla sprang runt med laser!
Det påverkade tyvärr mitt köp som jag såg det. Kanske får testa demo pvp igen nu xD

Gnällkuk
Skrivet av emilakered:

Jag har uppskattat omväxlingen med Laserdome senaste dagarna. Enormt uppfriskande att TTK kortats ned, tycker det ger mycket mer dynamik. Sedan blir det såklart trist i längden, men hoppas ändå att Bungie fått en ögonöppnare i och med att många uttryckt sitt gillande. Kanske kan något liknande återkomma framöver, där i alla fall TTK trimmas rejält.

Well, nu blir det väl tillbaka till där folk kör olik.. nä, just det, alla har Mida ändå.

Jasså? Tycker inte att folk använder mida så ofta Själv kör jag i regel aldrig med mida. Better devils med Uriel's gift 9/10 ggr här


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar