Grim Fandango (Remastered) gratis att hämta via GoG (tidsbegränsat)

Medlem
Grim Fandango (Remastered) gratis att hämta via GoG (tidsbegränsat)

Skaffa legendariska Äventyrsspelet Grim Fandango (Remastered) helt gratis från GoG.com

Tiden går ut på Torsdag, 15:00 Svensk tid så passa på!

*tillägg*

Det kräver att man registerar ett konto på GoG.com vilket också kan göras helt gratis.
Om man vill så kan man också (efter man reggat ett konto) ladda ner och installera "GoG Galaxy" vilket är en Steam liknande klient för att hantera alla spel man köpt/fått via huvudsajten.

Medlem

Tack för tipset!

Inaktiv

Taskigt av dem att de säger att det är gratis, men inte tillåter mig att skaffa det. Kommer bara till spellistan varje gång jag klickar på "GET IT HERE"-knappen. Är inloggad och äger inte spelet på GOG.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Taskigt av dem att de säger att det är gratis, men inte tillåter mig att skaffa det. Kommer bara till spellistan varje gång jag klickar på "GET IT HERE"-knappen. Är inloggad och äger inte spelet på GOG.

Och väljer man det sen i spellistan så får man betala för det >_<

Nu har jag det förvisso redan, men iaf ^^

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Taskigt av dem att de säger att det är gratis, men inte tillåter mig att skaffa det. Kommer bara till spellistan varje gång jag klickar på "GET IT HERE"-knappen. Är inloggad och äger inte spelet på GOG.

Hade också samma problem. Men efter jag loggade in på sidan så kunde jag hämta hem det med en knapptryckning. Prova det och se om det funkar.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

ELF
Medlem

@anon_276063: Kolla skräpposten på din mejl. Det har polsk titel text tror jag och engelsk text i övrigt. Så mitt hamnade i skräpposten på gmail.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

OBS: Det verkar vara förvirring generellt med Grim Fandango på GoG-sajten.
Läste just på GoG's Twitter att man måste använda "Get it for Free" knappen på via bannern på huvudsajten och inte via vanliga store funktionen.

Inaktiv
Skrivet av Tapiwen:

Hade också samma problem. Men efter jag loggade in på sidan så kunde jag hämta hem det med en knapptryckning. Prova det och se om det funkar.

Att logga ut och sedan in igen, medan jag var på startsidan och klickade på knappen för giveaway'en därifrån, gick hur bra som helst. Ni får ursäkta min lite väl långa och kanske snurriga mening

Inaktiv

"133.70 kr" LOL

Medlem
Medlem

Äger visserligen spelet redan men tackar inte nej till att äga det på GoG med. Funkar inte att gå till sidan för spelet, man behöver trycka på själva bannern på huvudsidan. Efter att man gjort det får man ett meddelande om att spelet kommer att finnas på ens konto inom kort.

Medlem
Medlem

Inte precis ett bra spel men tacker inte nej till gratis saker.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Glöm inte att plocka en gratis kopia av AC:Black Flag också.

https://www.ubisoft.com/sv-se/event/happy-playdays-2017/#2533...

Medlem

Har det på Steam redan, men har man inte spelat det är det ett måste, speciellt nu när det är gratis. Grymt bra.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

GOG connect erbjuder också dubletter på vissa spel om man äger dem på Steam. FYI liksom.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inte precis ett bra spel men tacker inte nej till gratis saker.

Uh what! Hoppas du trollar! Ett av de bästa point and klick någonsin!

Medlem

Whaaaaaaat!

Tidig jul, detta var ju fantastiska nyheter. Så lycklig!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inte precis ett bra spel men tacker inte nej till gratis saker.

Vad menar du nu? Det är ett utomordentligt bra spel och det sista briljanta spelet från den gamla point & click-eran.

1
Skriv svar