Vinn en Star Wars-utgåva av Oneplus 5T

Robot
Vinn en Star Wars-utgåva av Oneplus 5T

I samband med dagens biopremiär av The Last Jedi passar Oneplus på att tävla ut två exemplar av telefonen Oneplus 5T med Star Wars-tema.

#android, #oneplus


Medlem

Hm... about fråga 7. Jag har inte sett den filmen ännu. SPOILERALERT!
Vägrar svara

Medlem

I texten står det att det är FZ och 99 som tävlar ut telefonerna men sedan står det att man måste vara medlem på 99.se. Duger det inte att vara medlem på FZ?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Fråga 9 tror jag är fel.
Darth vader var aldrig en sith utan en dark lord. och ja alla onda hade hjälm förutom kejsaren som hade en luva

Medlem
Skrivet av landy:

Fråga 9 tror jag är fel.
Darth vader var aldrig en sith utan en dark lord. och ja alla onda hade hjälm förutom kejsaren som hade en luva

Nope.

"The title of Sith Lord isn't a status symbol within the Sith, it is a term for anyone that follows the tradition."


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Det är här det blir lite komplicerat.
The Sith were a red-skinned humanoid species created from genetic material of the ancient and extinct Sith by the Sith Alchemist Order under the request of Darth Matas. The Sith were considered the reborn species since they were created and genetically manipulated to become a stronger race than that of the ancient Sith.

Medlem

Det andra är filosofin som Darth Bane skapade men the rule of 2 .
Då Darth Bane var den siste riktige, av rasen "sith"
Så dog alla riktigta sith ut

Redaktör, 99

@Ellehbg: det där är en kommunikationsmiss från redaktionernas sida. Klart det duger att va medlem på FZ. Fyll i användarnamn på samma ställe bara så ordnar det sig.

Ps. Är redaktör på 99.se

Medlem

10/10 rätt. Det är bara att hålla tummarna Vore en ytterst härlig pick-me-up nu mitt bland all skit som hänt på sistone.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av landy:

Det är här det blir lite komplicerat.
The Sith were a red-skinned humanoid species created from genetic material of the ancient and extinct Sith by the Sith Alchemist Order under the request of Darth Matas. The Sith were considered the reborn species since they were created and genetically manipulated to become a stronger race than that of the ancient Sith.

Extended universe. De är inte canon med filmerna så... även om mycket av de intressanta delarna finns i extended (så som Gray Jedis) men de har ingenting med filmerna att göra längre.

Medlem

Jag vill minnas att Darth Vader brukade benämnas Dark Lord of the Sith.

Medlem

10/10. Då är det bara att hoppas.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Esri:

Extended universe. De är inte canon med filmerna så... även om mycket av de intressanta delarna finns i extended (så som Gray Jedis) men de har ingenting med filmerna att göra längre.

En Jedi, flera Jedi.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Medicelorians va ju faktiskt en mikroskopisk symbiotisk livsform som var mer koncentrerad i varelser som var starkare i kraften.

Medlem
Skrivet av landy:

Darth Bane var den siste riktige, av rasen "sith"

Darth Bane var människa, inte sith

Medlem

Ingår batteriet eller kostar det extra?

Bra tävling, mera sånt 99!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kul jul. La tid på frågorna, måste vara medlem på 99. Happ. Mitt namn var av underlig anledning ogiltigt. Happ. Skit i det då.
Hade gärna fått framgå att det var på deras sida man reggade sig.

Redaktör
Skrivet av Evilof:

Kul jul. La tid på frågorna, måste vara medlem på 99. Happ. Mitt namn var av underlig anledning ogiltigt. Happ. Skit i det då.
Hade gärna fått framgå att det var på deras sida man reggade sig.

Det står fel i formuläret - FZ-medlemskap funkar lika bra! Skriv in dina FZ-uppgifter bara så är du med!


signatur
Medlem

10/10! Får se vad som händer nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

En Jedi, flera Jedi.

Jag bryr mig inte.

Medlem

@Tomas Helenius: Så jag har med andra ord reggat mig i ett Apple träsk helt i onödan... Fy fan om inte Tomten kommer med en massa lattjo i år


signatur
Redaktör

@Lith: det ryktas att de gillar både frukt, androider och elektroniska grunkor i största allmänhet där borta på 99, så var lugn du.


signatur
Medlem
Skrivet av Esri:

Jag bryr mig inte.

Uppenbarligen.

Medlem

Väntar med spänning på vinnarens fina motivering!

1
Skriv svar