Lira Battle Royale gratis! H1Z1 fritt i en vecka

Robot
Lira Battle Royale gratis! H1Z1 fritt i en vecka

För dig som inte köpt Battlegrounds än. Eller missat de andra 52 Battle Royale-spelen.

#battle-royale, #battlegrounds, #h1z1


Medlem

Känner faktiskt bara till 4 spel med BR. Vad mer fanns det?

Medlem
Skrivet av didde:

Känner faktiskt bara till 4 spel med BR. Vad mer fanns det?

Räcker inte det?

Medlem

Vilket spel är bäst? H1Z1 eller PUBG?

Medlem

@ebackman2: försökte göra mig lustig till artikeln. Där skribenten skrev om 52 andra
😉

Medlem
Medlem

De kanske kan Köra ett Battle Royale mellan Battle Royale-spel, så vi ickefrälsta kan kanalisera vårt ointresse åt ett håll. 😉


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

NuZ
Testpilot

Tycker H1 är mycket roligt spel. Dock väldigt hög tröskel med aim och movement. Men när det släpper o du känner dig hemma i spelet e det kung


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Tycker H1 är mycket roligt spel. Dock väldigt hög tröskel med aim och movement. Men när det släpper o du känner dig hemma i spelet e det kung

Ja och inte blir det lättare av att de ändrar rekylen och bullet drop varenda uppdatering. Börjar bli trött på det nu. Men älskar spelet för mycket för att det ska få mig att sluta. Trots att man lätt får intrycket av att de flesta som spelar spelet tycks hata båda sina liv och spelet så är det helt fantastiskt och förtjänar helt klart en större spelarbas.

Hoppas denna gratisvecka kan få in lite nya spelare. Det behövs!

NuZ
Testpilot
Skrivet av Sparvfink:

Ja och inte blir det lättare av att de ändrar rekylen och bullet drop varenda uppdatering. Börjar bli trött på det nu. Men älskar spelet för mycket för att det ska få mig att sluta. Trots att man lätt får intrycket av att de flesta som spelar spelet tycks hata båda sina liv och spelet så är det helt fantastiskt och förtjänar helt klart en större spelarbas.

Hoppas denna gratisvecka kan få in lite nya spelare. Det behövs!

Haha du har så rätt Ja verkligen!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar