En av årets största Twitch-streamers tar en paus

Robot
En av årets största Twitch-streamers tar en paus

Dr Disrespect glömde bort att ha respekt på hemmaplan.

#dr-disrespect, #nyhetstips, #twitch


Medlem

Fy det var tungt att titta på.

Medlem

Hans otrohet bekommer mig inte.
MEN!!!

Folk ska inte ha en massa trams på sig... Det stör jag mig på.

Men kanske bra att ta det lugnt ett tag och laga skadan. För det andra så fattar jag inte hur man har tid att sitta och strima när man har ungar.

Medlem

SJukt ärligt och öppet av honom, det får man ändå ge han pluspoäng för.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

SJukt ärligt och öppet av honom, det får man ändå ge han pluspoäng för.

SJälv tycker jag det är ganska fult av honom att ta upp något så privat inför alla sina fans. Känns mer som att han försöker få sympati, "om jag säger detta inför hundratusentals människor så visar det att jag verkligen ångrar mig"

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

För det andra så fattar jag inte hur man har tid att sitta och strima när man har ungar.

Han har ju inget arbete vid sidan om, om han är topp 16 störst på twitch.
Det är som att undra hur folk har tid att gå till arbetet varje dag när man har barn?

Inaktiv

@Ricomaniac: Han har ju tid till att streama för att det är hans jobb. Det är ju så han försörjer sin familj.

Medlem

Låter som en utmärkt idé av honom. Om man inte kan ge sin familj den uppmärksamhet de förtjänar (och bryr sig mer om andra) så ska man nog ta en time out och fundera över var man står här i livet. Tycker att han gör rätt och önskar honom lycka till med att hitta tillbaka till sig själv. En kort och bra video som är rakt på sak och inga bortförklaringar.

Medlem
Skrivet av ebackman2:

Han har ju inget arbete vid sidan om, om han är topp 16 störst på twitch.
Det är som att undra hur folk har tid att gå till arbetet varje dag när man har barn?

Jag säger som Sune i julkalendern: "Att sitta och vända på papper och säga Mm-mm i telefon är väl inget jobb. När man jobbar ska hamra, såga och bli svettig"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ricomaniac:

Jag säger som Sune i julkalendern: "Att sitta och vända på papper och säga Mm-mm i telefon är väl inget jobb. När man jobbar ska hamra, såga och bli svettig"

*skrapar med foten*


signatur
Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Jag säger som Sune i julkalendern: "Att sitta och vända på papper och säga Mm-mm i telefon är väl inget jobb. När man jobbar ska hamra, såga och bli svettig"

Not sure if trolling or just stupid.... Ska alla bli snickare, menar du? :S


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

"The two time" fick en helt ny innebörd nu.

Medlem

Följer inte kanalen så bryr mig inte så mycket om vad som hänt, dock jobbig position att ta paus från då Twitch-publiken är väldigt flyktig. Beroende på hur länge han är borta blir det en lång uppförsbacke att ta sig tillbaks till toppen.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Not sure if trolling or just stupid.... Ska alla bli snickare, menar du? :S

Nej, jag trollar inte, och är absolut inte dum. Anser det inte vara ett jobb bara=) Och sen var det ett Sunecitat som förklarar ganska bra om hur jag ser på det. Ett ganska talande och klämcheckt citat från en svunnen tid=)

Medlem
Skrivet av adde111:

SJälv tycker jag det är ganska fult av honom att ta upp något så privat inför alla sina fans. Känns mer som att han försöker få sympati, "om jag säger detta inför hundratusentals människor så visar det att jag verkligen ångrar mig"

Det är möjligt att det är hans syfte det vet inte jag men kan annars tänka mig att tanken är att minska ryktesspridningen. Skulle han helt plötsligt ta en paus på obestämd tid för att ordna saker med familjen kan jag tänka mig att det skulle spridas alla möjliga rykten om vad han gjort och dom ryktena skulle kunna skada både honom och hans familj betydligt värre än snacket som blir nu.

Redaktör
Skrivet av Ricomaniac:

Nej, jag trollar inte, och är absolut inte dum. Anser det inte vara ett jobb bara=) Och sen var det ett Sunecitat som förklarar ganska bra om hur jag ser på det. Ett ganska talande och klämcheckt citat från en svunnen tid=)

Välkommen tlll FZ, Sven Wollter!


signatur
Medlem
Skrivet av Dunder:

Not sure if trolling or just stupid.... Ska alla bli snickare, menar du? :S

Du kan ju bli rörmokare och bilmekaniker också

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Välkommen tlll FZ, Sven Wollter!

tackar=)

"älskar wirrerösten"

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Nej, jag trollar inte, och är absolut inte dum. Anser det inte vara ett jobb bara=) Och sen var det ett Sunecitat som förklarar ganska bra om hur jag ser på det. Ett ganska talande och klämcheckt citat från en svunnen tid=)

Okej, jag antar det senare då


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Va riktigt tung att kolla på... Precis som han säger "stupid f...ing misstakes", hans otrogohet var ett enormt misstag som han djupt beklagar sig över. Vad betyder en engångsgrej med någon annan när man har en familj och barn? Så sjukt tråkigt att höra, har följt "The Doc" länge så detta var verkligen super tråkigt.

Geeks Gaming
Skrivet av Ricomaniac:

Nej, jag trollar inte, och är absolut inte dum. Anser det inte vara ett jobb bara=) Och sen var det ett Sunecitat som förklarar ganska bra om hur jag ser på det. Ett ganska talande och klämcheckt citat från en svunnen tid=)

Kalla det vad du vill, drar man in närmre en årslön i månaden så är det en jäkligt lukrativ hobby iaf

Medlem

Detta gör så ont att se och när man ser vissa kommenterar tror man att han mördat någon. Folk gör misstag. Otrohet kan bero på andra saker än att man bara vill trycka Petter-Niklas i en annan kvinna.

Jag upptäckte "The Doc" för bara någon vecka sedan och vad jag garvat hot karln. Roligt att se honom kommentera sig själv, pratat sin låtsas kinesiska med asiater m.m.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Kalla det vad du vill, drar man in närmre en årslön i månaden så är det en jäkligt lukrativ hobby iaf

Jepp. Får mig tappa hoppet om mänskligheten=) hahaha...

Nej, för övrigt så verkade det vara ett ärligt tal han höll. Alla har vi hamnat snett, och ingen är stålmannen. Den mänskliga faktorn hotar alltid i faggorna.

Geeks Gaming
Skrivet av Ricomaniac:

Jepp. Får mig tappa hoppet om mänskligheten=) hahaha...

Varför det? Det är väl som vilken yrkeskategori inom underhållning som helst?

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Varför det? Det är väl som vilken yrkeskategori inom underhållning som helst?

Mja. Jag är som är gammalmodig=) Blivit för mycket med sociala medier, hashtags och allt vad den globala världen nu erbjuder. Äger inte ens ansiktsboken. Men men... alla är vi olika=)

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Varför det? Det är väl som vilken yrkeskategori inom underhållning som helst?

Det är nog en hel del bitterhet inblandat där...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Inte sett honom. Men, stor streamare. Då får man förmoda att det är en gaphals.

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Kalla det vad du vill, drar man in närmre en årslön i månaden så är det en jäkligt lukrativ hobby iaf

Hur mycket är en årslön?

Gnällkuk

Förstår inte riktigt vad det är som är jobbigt? Han har (enligt egen utsago) en fantastisk familj bestående av en underbar fru och barn. På toppen av det har han dessutom ett drömjobb att försörja sig på. Trots detta så väljer han att bedra sin fru, inte helt otippat för att han blivit en kändis och antagligen fallit för lockelsen med någon snygg yngre tjej.

Det här känns ungefär lika känslosamt och svårt att titta på som någon av deltagarna i Paradise Hotel som gråter ut efter att ha varit otrogen och bedyrar sin kärlek till pojkvän/flickvän. Lite humor dessutom med valet av keps och tryck.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Klantarsle. Karln sitter vid datorn 18 timmar per dygn och HAN är otrogen? Kul att glo på men en sopa dessvärre. Otrogen är man inte, då skiljs man istället.

123
Skriv svar