Monster Hunter: World får öppen beta på PS4 över julhelgen

Robot
Monster Hunter: World får öppen beta på PS4 över julhelgen
Medlem

Dags att dra hem betan igen med andra ord! Ser fram emot releasen tidigt nästa år.

Medlem

Ville verkligen gilla spelet men tyckte styrningen var på tok för seg och inte reponsiv, tror jag är för casual gamer för spelet tyvärr....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag älskar monster hunter och world var vwrkligen ett lyft. Spelat 3ds innan bara men detta var gryyyymt. Förbokade det direkt efter jag spelat igenom betan. Ser sjukt fram emot att jaga. Tråkigt om den öppna har samma quest bara...

Medlem

...PC....snälla...rara...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

...PC....snälla...rara...

Vore trevligt med en beta på Xbox One också i väntan på det.
Konsol-exklusiv beta är rätt dumt, är ju att skjuta sig själv i benet (eller nåt sånt).
Beta på alla plattformar (men då kanske bara längre beta-tid på PS4 istället då) så borde dom få in betydligt mer hjälpfull information, PS4-beta hjälper inte direkt Xbox One eller PC-versionerna av spelet (även om koden kanske må vara detsamma i grunden).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Hade hoppats på en öppen beta för PC innan release också..

Medlem
Skrivet av Prixm:

Hade hoppats på en öppen beta för PC innan release också..

Med tanke på att PC versionen kommer senare så kan det mycket väl bli en PC beta innan release " AV PC spelet dvs" ^^

Medlem

Kan inte se någon beta på store. Gäller det inte Sverige eller är det inte någon pre download?

1
Skriv svar