Utvecklarna bakom Deus Ex vill fokusera mer på onlinespel

Robot
Utvecklarna bakom Deus Ex vill fokusera mer på onlinespel
Medlem
Medlem

Hade varit koolt med ett nästa deus ex med co-op funktion.

phi
Medlem

Lättare att skapa incitament till att sälja sina Praxis i onlinespel. Klart att de vill satsa på onlinespel!

Medlem

Har tyvärr inget med innovation och spelutveckling att göra, utan endast att göra med att de också vill vara med och tälja guld från alla som villigt betalar extra för att få fördelar i multiplayer. Suck.

Medlem

rip in pieces


signatur

Meep!

Pengar måste in, och det är inte konstigt de tänker åt det hållet. Det Deus Ex vi vill ha, kommer aldrig dyka upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Phobo:

rip in pieces

Rest in Pieces in pieces? Alrightyyyyy then

Inaktiv
Medlem

Jahopp, det är det för Deus Ex då. Deus Ex: Microtransaction Edition nästa då. Multiplayer innebär bara att det blir noll story, bara en massa menlös pvp och allt det härliga med Deus Ex försvinner då det snart kommer springa runt 203984234st olika Adam Jensens och panga på oändligt spawnade NPCs.

RIP.

Medlem

Låter förjävligt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jasså? Jaha, då blir det inga fler köp av Deus Ex serien.

Medlem

Blir inget Deus Ex köp således framöver. Multiplayer fokuserade spel är i regel billigare att skapa och drar in mer pengar genom pay to win/pay to compete. Så money grab. Inget för mig.

Medlem

onlinespel har längre livsform än sp spel, så förstår plus mer social erfarenhet, med det sagt älskar jag bra singelplayer spel dock finns där inga bra som släpps idag enligt mig själv,

Jag menar enda sp spelet jag ser fram emot ipå ett bra tag är state of decay 2 och den har co-op och mp i sig.

Där är inget sp spel där jag tänker shit ai:n är jävligt smart och spelet är svårt på ett smart sätt eller där man får en bra survival upplevelse.

but hey thats me.

Medlem
Medlem

Om deus ex ska vara.intressant i mp måste dom göra ett JÄKLIGT BRA jobb.
Dock tror jag det.blir ett generiskt mp, kopierar senaste inne-trenden i online shooter vid den tidpunkten ich ett "deus ex" skin. In med lite loot lådor så är det sen exakt vad jag tror det blir


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Tycker det låter bra , Deus ex är ett ganska vekt IP så förstår att dom vill innovera lite

Hörru du, kanske dags att nyktra till snart.

1
Skriv svar