Ännu mer Far Cry 5 – 26 minuter närmare bestämt
Allting är precis som det alltid har varit, med allt vad det innebär. Gillar man det lär man nog inte bli besviken. Det är inget för mig i alla fall.
7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U
Inte spelat Far Cry sedan trean. Miljön är dock tillräckligt intressant för att jag i alla fall ska testa spelet, även om jag förväntar mig att det gameplaymässigt är mer av samma (vilket det även ser ut att vara, av alla videos - inklusive denna - att döma).
De hade ju gärna fått skapa en halvvettig AI, dock. Började skratta direkt i början av videon när fienden bara står och chillar där bakom bilen, innan han sakta börjar maka sig mot sidan av vägen. Och varför har man wallhack?
Spelat 3an och 4an och dess tillägg. Tyvärr är spelen för enkla och för repetitiva, speciellt i sin kodning där du ska rädda gisslan varje minut när du vandrar i vildmarken eller vilken situation spelet väljer att ge dig utav ca. 3st olika. FarCry skulle må bättre utav lite mer "realism" och mindre copy-paste.
Det som gör att man ser fiende genom väggar m.m.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Snyggt hur ragdollsen flyger bakåt av skott bakifrån, och hur ragdollsen fastnar i väggar, eller att det känns som att ai's glider runt skitsnabbt på is med osynkade fotsteg, notera han vid 07:48 som sitter fast med halva överkroppen i kontainern haha. Bättre fysik i half life 2.
Nä, alltså för att jag ska tycka att sådana spel ska vara roliga måste det ha välutvecklad ai, som sammarbetar etc, inte en massa skridskoåkare som frenetiskt cirklar runt.
Eller vapen ljuden som i allt för vanlig anda låter väldigt medioker.
Kommentatorerna verkade mest slicka sitt egna spel, såg väldigt många saker som inte var imponerande öht.
Rätt snygg omgivning, var väl det enda.
I övrigt känns det allt som oftast att ubisoft inte gör en enda uppgradering utöver det visuella i sina spel, inte gällande motorn iaf.
Kanske enstaka nytt gameplay element.
besviken på att det inte fanns några skotthål, borde finnas exakta skotthål i alla spel nu, 2017 fan. rainbow six rogue spear från 1999 hade tom det. att sakna det 20 år efter är ju ganska B.
Ja av samma anledning som de utvecklade tekniker för att simulera skotthål i filmer vill vi ha det i spel. Känns helt enkelt fetare.
Ja av samma anledning som de utvecklade tekniker för att simulera skotthål i filmer vill vi ha det i spel. Känns helt enkelt fetare.
Man kan ju undra varför samtliga ubisoft shooters inte anammar rainbow six siege's förstörelse simulation.