Friday the 13th får offlineläge med bottar

Robot
Friday the 13th får offlineläge med bottar
Medlem

Bots + polare hade varit trevligt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Too late!


signatur

autograph

Medlem

Det finns två saker till i detta kommande tillägg:

Ytterligare ett ensamspelarläge kallad Virtual Cabin kommer att vara tillgängligt, där man i första person undersöker ett mystiskt hus med rekvisita från filmerna och spelet. Det kommer att finnas pussel att lösa i stugan.

Shelly från Fredagen den 13:e 3 är en av filmernas mest kända karaktärer, och han är hockeymaskens ägare från början. Han kommer att finnas som lägerledare, och rösten görs av Larry Zerner som spelade honom i filmen.

Medlem

@autograph: Om du tycker botmatcher i ett 100% multiplayer spel är försent tillagt, så köpte du fel spel från första början.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@autograph: Om du tycker botmatcher i ett 100% multiplayer spel är försent tillagt, så köpte du fel spel från första början.

Nä, jag menar att det är för sent att fixa spelet nu.
Jag hade tänkt köpa det från början efter att ha sett trailarna.
Men senare när jag läst och sett mer om spelet så verkade det så jäkla dåligt.
Därför köpte jag det inte från början. Och det är därför det är för sent nu...


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Jag köpte det från början, lätt värt pengarna. 82 timmar loggat hittills

Medlem

Brukar köra det tillsammans med min dotter. Hon älskar spelet, och jag tycker ganska bra om det jag med. Bottar att slakta kan nog vara perfekt för henne.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@autograph: Jag köpte det från början, lätt värt pengarna. 82 timmar loggat hittills

Kul för dig.
Men om spelet hade varit som den första teasern jag såg, då hade jag köpt det.
Spelet ser lite B ut nu, tycker jag.
Jag har alla tolv filmerna.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Spelet är lika B som filmerna

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@autograph: Spelet är lika B som filmerna

Jo, men i teasern såg spelet snyggare ut grafiskt alltså, än hur det sen blev när det släpptes.


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Såg aldrig teasers. Köpte spelet på chans.

1
Skriv svar