Trots utvecklaroro – du kommer snart få välja karta i Battlegrounds

Robot
Trots utvecklaroro – du kommer snart få välja karta i Battlegrounds

Teamet vill inte göra valfriheten för stor.

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg-corp


Medlem

Skönt, grymt irriterande när man inte får kartan man vill. Brukar bara spela halvdant då.

Inaktiv
Medlem

Går rätt snabbt att gå tillbaka till lobbyn och söka om Nu tycker jag man får den nya banan generellt oftare än den första varianten som är helt färg död jämförelse med nya. Är detta verkligen ett fokus när hitboxen är sämst? Och fortfarande lagg ibörjan, Känns som man får hamna med folk som PRECIS har köpt spelet, yrar omkring som höns late game. Finns det ens rank system? Något slags klättersystem? Hur bilarna fungerar i detta spel o mekanism med det är också ett skämt, Vafan du kan inte ens putta din polares bil, istället åker du rätt igenom/Sprängs. Haa

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_119148:

Ökenkartan*

Väl talat! Jag säger ju alltid ökenkartan. Varför skrev jag då "andra kartan"? Är nog full på julmust.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag har aldrig backat ur pga kartan eller väder.

Har kul hur som helst

Medlem

Regn och dimma skuttar jag och min squad ur direkt. Regnet låter för högt, och dimman tar bort för mycket strider.

Medlem

Äh bort med TPP så blir det bättre (för alla).

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Regn och dimma skuttar jag och min squad ur direkt. Regnet låter för högt, och dimman tar bort för mycket strider.

exakt så. tycker pubg väderlägen är totalt värdelösa och tillför inget förutom irritation.

Medlem

@fredo: Håller verkligen inte med. Tycker att det är betydligt roligare med lite variation i matcherna

Medlem

Regn är fortfarande otroligt irriterande när man lirar ihop med någon. I solo är det whatever. Dimma blir ju ungefär 58 ggr tråkigare då alla campar. Så jaaa jag har quittat många ggr pga. väderlek.

Medlem

Auittar aldrig en match pga väder eller karta.
Keeeeeep going


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

De borde uppgradera den första banan så att den blir roligare att spela.

Medlem

@KimiKiwi: så lite valfrihet (välja karta, weathermode on/off) hade inte varit dumt så alla kan ha roligt

Medlem
Skrivet av Jeehao:

De borde uppgradera den första banan så att den blir roligare att spela.

De har gjort det, eller förändrat områden och lagt till byggnader. Stalber och norr om Mansion är båda förändrade och sen finns det mindre kompletteringar. Norr om mansion är ett riktigt intressant område. Just nu bara på test servern men imorgon går ju 1.0 live.

Sen har de ju lagt till en stad i nord östra hörnet, något på J....

Så det sker förbättringar

Medlem

Är det här en nyhet eller blogginlägg? Formatet där man blandar in "jag" och åsiker från skribenten får det att låta mer personligt, som ett blogginlägg - men en nyhet brukar ju skrivas lite mer neutral för att framstå som att den kommer från publikationen (FZ).

Medlem

Jag tycker verkligen om både väder och byte av karta. Vädret lägger på ytterligare utmaningar och kartbytet tillför en frisk fläkt. Hade gärna sett några kartor till dock. Och snöstorm?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Cowmine:

De har gjort det, eller förändrat områden och lagt till byggnader. Stalber och norr om Mansion är båda förändrade och sen finns det mindre kompletteringar. Norr om mansion är ett riktigt intressant område. Just nu bara på test servern men imorgon går ju 1.0 live.

Sen har de ju lagt till en stad i nord östra hörnet, något på J....

Så det sker förbättringar

J-kameshki?

Medlem
Skrivet av Reazzor:

J-kameshki?

Ha ha ha.... Ja.... det skulls stå ett ”K” och inte ”J”. För trötta tummar helt enkelt.

1
Skriv svar