Monster Hunter: World-kampanjen är över 40 timmar lång

Robot
Monster Hunter: World-kampanjen är över 40 timmar lång

Äventyret kan dock bli ännu längre.

#capcom, #monster-hunter-world


Medlem

Kommer krävas en major fuck up för att detta inte ska bli riktigt, riktigt bra!

Över 40timmar kampanj!! Det betyder ca:7-10 timmar i verkligheten.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Ja med tanke på att jag säkert utan att töja å små ljuga runda tal 2000 timmar i monster hunter 3 ultimate till Wii U så tror ja det finns ännu mer tid att "hämta" i Monster hunter world. Dock så självklart snackar man enbart "story" så kan det mycket väl vara 40 timmar för folk som springer igenom spelet bara.

Medlem

Ser fram emot en PC beta möjligtvis med detta inom en "snar" framtid hoppas jag!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Ser fram emot en PC beta möjligtvis med detta inom en "snar" framtid hoppas jag!

Hinner nog släppas innan det blir någon beta till PC bara 1 månad kvar.

För mig blir det PS4 versionen som redan är bokad. Gillade betan apmycket.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Ser fram emot en PC beta möjligtvis med detta inom en "snar" framtid hoppas jag!

Vi skall nog inte vänta oss en beta på pc på ett bra tag. samma sak med pc-släpp tyvärr. Dom har sagt att dom har för lite personal för att göra klart PC till release för konsolerna och det betyder nog att dom kommer ha lite för lite folk även efter release när dom skall putsa bort alla små buggar som folk springer på. Men den som väntar på något gott...

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Över 40timmar kampanj!! Det betyder ca:7-10 timmar i verkligheten.

För mig brukar det bli lite motsatsen, speciellt om det är Monster Hunter för då grindear man skiten ur flera monster ^^

Medlem

Aldrig lirat monster hunter men det kanske kan vara något?

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Aldrig lirat monster hunter men det kanske kan vara något?

inte jag heller men blivit supertaggad. Nu placerar jag säkert massor av mina förhoppningar på spelet i vanlig hype-anda men jag har fått för mig att jag skall få wowraidboss-känsla fast i en tight grupp med några polare. Mer lättillgängligt, utmaning och mer interaktiv combat. Verkar också som att man med fördel kan grinda till sig specifika armors etc som är bättre anpassade för vissa bossar. Gillar förarbetet med att geara upp och sedan börja kämpa.

Hoppas spelet är så.

Medlem
Skrivet av Govein:

inte jag heller men blivit supertaggad. Nu placerar jag säkert massor av mina förhoppningar på spelet i vanlig hype-anda men jag har fått för mig att jag skall få wowraidboss-känsla fast i en tight grupp med några polare. Mer lättillgängligt, utmaning och mer interaktiv combat. Verkar också som att man med fördel kan grinda till sig specifika armors etc som är bättre anpassade för vissa bossar. Gillar förarbetet med att geara upp och sedan börja kämpa.

Hoppas spelet är så.

Pretty much allt du sa stämmer ^^
Enda du behöver ha i åtanke är att standard monstren inte direkt har några faser, de har varierande beteenden men det är väldigt få monster som går från fas 1 till fas 2 och sedan fas 3.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Pretty much allt du sa stämmer ^^
Enda du behöver ha i åtanke är att standard monstren inte direkt har några faser, de har varierande beteenden men det är väldigt få monster som går från fas 1 till fas 2 och sedan fas 3.

haha gött! Faser är kul men inte jättevikgit för mig. Kommer nog bli riktigt kul det här.

1
Skriv svar