Fler Ubisoft-klappar – gratishämta Watch Dogs, World in Conflict och Black Flag

Robot
Fler Ubisoft-klappar – gratishämta Watch Dogs, World in Conflict och Black Flag
Releasehästryttare

De vill verkligen att folk skall skaffa uplay ^^

Medlem

Gratis är gott.

Medlem

It's a trap!! Nä vem vet, uplay kanske har blivit bättre? Senast jag använde det, typ 4 år sedan var det rena pesten.

Medlem

Vad kul!
Blev ledsen i ögat igår när jag missade att hämta Black Flag!


signatur

Niet.

Medlem

Klart att de vill att man ska använda Uplay, de kan då behålla alla intäkter istället för att ge en del av dem till Steam. Kan inte säga om Uplay är bra eller inte, men jag gillar bara inte att behöva ha en massa olika program för allt.

Monopol för bekvämligheten I guess xD

Efter jag drog hem AC Black Flag, spelade en halvtimme och tröttnade rätt snabbt så skulle man avinstallera Uplay som är lättare sagt än gjort. Efter många om och men så gick det. Äntligen Uplayfri

Medlem

Jag tycker det är sorgligt, det som hänt. Jag har själv "bara" steam och gog. Precis som många ndra vill jag heller inte ha mer än en molnbaserad tjänst för spel, men att det skall vara på bekostnad på en icke fri marknad där steam typ äger allt och alla känns jädrigt tråkigt. Jag hade gärna sett en ny tjänst där man kan koppla samtliga spel till en icke vinstdrivande organisation för att göra marknaden fri igen.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Var det bara ett begränsat antal som kunda laddas ner gratis? Det står att Black Flag är slutsålt vilket är ganska skumt då det är digitalt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Exxoc:

Var det bara ett begränsat antal som kunda laddas ner gratis? Det står att Black Flag är slutsålt vilket är ganska skumt då det är digitalt

Det står så för mig med, men om jag gick in på Walters länk nedan och loggade in med mitt UPlay-konto så lades det till i spelbiblioteket.

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tackar!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Fixat! Tack!


signatur
Medlem

@snubben: Det har blivit enormt mycket bättre. Plus att köper man ubisoft spel på steam så är integrationen med uplay mycket bättre än tidigare (plus att med tex ac:o så finns det steam achievements).

Har Origin, uplay, steam, battle net klienten och gog galaxy igång jämt och märker ingen prestandaförsämring men så är min dator inte en möglig potatis heller.

Medlem

Uplay funkar bra här tycker jag och är ingen belastning, för övrigt är det väl svenskar som utvecklar tjänsten så det vill man ju stötta.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fixat! Tack!

Det går ju som sagt inte att lägga till spelen i Uplay utan bara via länken, samma sak häromdagen på Black Flag för mig men nu när det höll på att brinna för mig använde jag länken istället och har nu "registrerat" mig själv för något i inloggat läge på ubisoft-webben och fått alla spelen

Medlem

Så, mods för Watch dogs? Vad rekommenderas eller spelet är ospelbart fortfarande?


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar