Spärra betalkortet – Steams vinterrea lär börja i morgon

Robot
Spärra betalkortet – Steams vinterrea lär börja i morgon

Traditionsenliga läckor har avslöjat startdatumet.

#steam, #steam-rea, #steam-winter-sale-2017, #valve


Medlem

Det var ju rea nyss? Shit vad Steamreor känns helt ointressanta nu. Är det inte bara att sänka alla priser till detta ständigt låga? Kan ha ett högt pris vid släpp enbart i ca: 1 månad.

Medlem

@Maysay: Det har att göra med mänsklig psykologi.

Medlem

Hoppas på någorlunda priser på exempelvis XCOM-expansionen och Original Sin 2. Det mesta andra är inte lika intressant.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har 6 spel i listan som måste betas av bara...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Jag förundras gång på gång över dessa människor som köper spel som de aldrig spelar. Jag har såvitt jag vet aldrig någonsin gjort det. Jag undviker dock att köpa en massa skitspel så det kan ju ha något med saken att göra.

Sedan finns det väl spel som inte har varit lika bra valuta som andra. Spel man kanske bara har kört i 10-15h efter köp t.ex.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Jag förundras gång på gång över dessa människor som köper spel som de aldrig spelar. Jag har såvitt jag vet aldrig någonsin gjort det. Jag undviker dock att köpa en massa skitspel så det kan ju ha något med saken att göra.

Sedan finns det väl spel som inte har varit lika bra valuta som andra. Spel man kanske bara har kört i 10-15h efter köp t.ex.

Jag brukar inte heller skaffa spel jag ej spelar. Händer bara när Humblebundle kör någon bra bundle där jag kanske vill ha 2-3 av spelen men inte resten, ibland har det varit så att jag bara velat ha 1 spel av 5 och ja då blir det ibland billigare köpa hela bundlen än att köpa spelet för sig själv. Hänt någon gång, men annars ja förstår inte heller varför folk köper spel de inte tänker spela. Förra steam rean köpte jag typ inget för det fanns inget bra på rea som jag ville ha eller så var de spel jag ville ha för dyra trots rean på dem.

Nä, antalet köp på steam rean har minskat rejält på den senaste tiden. Lite har att göra med att min steamlista börjar blir lite för stor och jag har ett par spel jag måste spela klart innan det blir för stor backlog. Sen har man visserligen inte all tid i världen längre att spela så som man hade förr.

Men jag hoppas nu att Divinity: Original SIns 2 får bra rea.

Medlem

Stardew Valley och Talos Principle är de enda titlarna som jag siktar på.

Medlem

Har inte köpt något på steamrea de senaste 4-5 åren.

Medlem

Efter att de ändrade hur deras reor fungerade, så har jag inte köpt lika mycket på dem. Plus.. backlog.

Sen är det ju klart, det har inte varit några spel på reorna som jag verkligen velat spelat (de jag vill spela har jag redan).

SteamWorld Dig 2, Stardew Valley och XCOM 2: War of the Chosen, enda i sikte.

Medlem

@pelson: Bli inte förblindad av rean, kolla priserna på andra siter. Instant gaming har tex War of the Chosen for 262:- , GMG för snarlikt pris.

1
Skriv svar