Warthunders franska uppdatering släppt

Robot
Warthunders franska uppdatering släppt
Medlem

En war thunder nyhet på FZ ? vilka är ni och vad har ni gjort med ordinarie personal ?


signatur

always use the nubs for cover

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cute_ninja:

En war thunder nyhet på FZ ? vilka är ni och vad har ni gjort med ordinarie personal ?

Får vi tips om intressanta saker är chansen större


signatur
Releasehästryttare

Så det tog 4 år att få auto loaders i warthunder

Men skämt åsido hade man inte varit huvud djupt i world of tanks så hade man ju testat detta, tyvärr efter att ha spelat bägge spelen rejält så vinner wot i slutändan.

Medlem

@Devan: Skulle säga tvärtom. War Thunder gör tankstrider så mycket bättre utan att vara ett renodlat tankspel.

Medlem

war thunder för "realism" wot för arcade fun, och armored warfare om du hatar dig själv eller föredrar pve.


signatur

always use the nubs for cover

Releasehästryttare
Skrivet av Zidious G:

@Devan: Skulle säga tvärtom. War Thunder gör tankstrider så mycket bättre utan att vara ett renodlat tankspel.

Som ninja sa, gillar det för det är arcad, bli oneshottad i wt blir tröttsamt efter ett tag.

Snart kommer ju hd kartorna till wot också så spelet blir snyggare än wt

Medlem
Skrivet av Zidious G:

@Devan: Skulle säga tvärtom. War Thunder gör tankstrider så mycket bättre utan att vara ett renodlat tankspel.

Håller med. Efter att ha spelat World of tanks nästan dagligen (med lite uppehåll) sedan 2011 har jag inte rört det sedan i somras. Nu spelar jag War thunder istället. Kul med variation av att kunna flyga osv. Släpper de ett läge med båtar kanske jag överger även wows.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Håller med. Efter att ha spelat World of tanks nästan dagligen (med lite uppehåll) sedan 2011 har jag inte rört det sedan i somras. Nu spelar jag War thunder istället. Kul med variation av att kunna flyga osv. Släpper de ett läge med båtar kanske jag överger även wows.

båtarna är ju fortfarande under works i wt men av det jag testat hittills så är det askul, enda nackdelen mot wows är att det största du kan få tag på i wt kommer vara destroyers då dom fokuserar mer på torped/patrull båtar.


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Chocolate mousse!

Top Secret!

Medlem
Skrivet av Ahris:

Top Secret!

LATRINE!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar