Playerunknown's Battlegrounds 1.0 är släppt!

Robot
Playerunknown's Battlegrounds 1.0 är släppt!

Skarpa versionen av året största spelsuccé lanserades nyss. Firas med kyckling-t-shirt.

#battlegrounds, #pubg


Medlem

Kul, orkar inte längre hålla på med testservrar och CTE m.m så blir första testet på ökenbanan (ja, jag kommer fortsätta kalla den det). Lite konstigt är det ju numera med Early access och "färdiga spel". Så vitt jag vet så kommer ju spelet fortsätta att utvecklas så 1.0 är ju bara en symbolisk siffra. Höjs priset från och med nu också?

Medlem

Fake news! Spelet släpps om ytterligare en timme.

*Plockah!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Och jag som inte kan plockah ned den förrän när jag kommer hem från jobbet, sicken väntan!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Och jag som inte kan plockah ned den förrän när jag kommer hem från jobbet, sicken väntan!

Du kan andas, dom verkar ha det svårt att få igång det.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Var är "Nej och kommer inte börja" alternativet?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Var är "Nej och kommer inte börja" alternativet?

Det är vanligtvis det ett nej brukar betyda - att man håller åsikten tills vidare om man inte säger något annat

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Var är "Nej och kommer inte börja" alternativet?

Vad gör du i denna tråden då? Myshatar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hur är det nu då? Fortfarande lika kasst optimerat eller är det spelbart med höga inställningar och 60+ fps?

Quake-konnässsör

Spelet har äntligen släppts, och den ända man längtar efter är att se om man verkligen kan hoppa över ett staket

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Hur är det nu då? Fortfarande lika kasst optimerat eller är det spelbart med höga inställningar och 60+ fps?

Spelet flyter på ganska bra nu men servrarna har för nuvarande problem så de är avstängda i alla regioner, borde vara fixat inom kort. Jag spelar med 80+ fps men jag kör ganska låga inställningar för att jag inte bryr mig om vackra detaljer.

Medlem

Nu när spelet har släppts "på riktigt" kommer ni då göra en recension på den?

Redaktör
Inaktiv
Skrivet av conthox:

Vad gör du i denna tråden då? Myshatar?

Nej, det var en poll som ställde frågan huruvida man köpt eller kommer köpa spelet. Om endast PUBG spelare röstar så blir det kanske inte en så intressant poll utan mer som en folkomröstning i Nordkorea eller liknande.

Nej jag skojar bara, alla som inte tillhör åsiktsmaffian "myshatar" naturligtvis.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Nej, det var en poll som ställde frågan huruvida man köpt eller kommer köpa spelet. Om endast PUBG spelare röstar så blir det kanske inte en så intressant poll utan mer som en folkomröstning i Nordkorea eller liknande.

Nej jag skojar bara, alla som inte tillhör åsiktsmaffian "myshatar" naturligtvis.

Är väl "Nej" som stämmer då. Fast nu var mitt inlägg skämtsamt skrivet, så ta det inte på sådant allvar


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar