Funcom annonserar sagor till Age of Conan

Robot
Funcom annonserar sagor till Age of Conan

Såvida dina kvällsberättelser inte brukar innefatta spindelgudar är det inte den sortens sagor de menar.

#age-of-conan, #nyhetstips


Medlem

Låter intressant!

Medlem

Hoppade nyligen in i spelet efter fem år 'paus'.

Fastnade direkt och har köpt en månad.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Hoppade nyligen in i spelet efter fem år 'paus'.

Fastnade direkt och har köpt en månad.

Aha! Utan att ha kollat något om spelet, så är det månadskostnad?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Aha! Utan att ha kollat något om spelet, så är det månadskostnad?

Det är free to play, men som i alla f2p kan du betala om du vill för bonusar, snabbare exp mm

Medlem

På ämnet Funcom och gamla spel ska det bli intressant vad resultatet av den här omröstningen blir: https://www.facebook.com/anarchyonline/posts/1015509628047608...

(omröstningen är om folk vill ha en ny Anarchy Online server där man startar om från början)

Medlem

@Jaxalot: Hade ingen aning om att det fortfarande levde, blir nog dax att damma av min gamla gubbe igen. Kul!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

@Theade: Det är F2P. Men aningen restriktivt som bara 3 upplåsta karaktärer, kan inte ha mer än 10 guld i inventory (dock är 10 guld jävligt mycket för en nybörjare) brukade ta upp tilö level 40 innan man fick 1 guld. Och då finns där även end game stuff för hundratals guld.)

Innan var man också tvungen att köpa passes för olika dungeons osv.

Nu som F2P har du full tillgång till spelet, som premium har du större utrymme för att personalisera din karaktär/build. Typ.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

@Priapsi: mycket har ändrats men är sig likt ändå.

Nu var jag ingen t3+ raider eller pvpare utan mer en group and coop player typ.

Men har startat en guardian för att komma in i det igen.

Älskar universumet och känslan av nostalgin.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

@Jaxalot: tack för svaret! 👍 mycket bra info!


signatur

Niet.

Medlem

@Jaxalot: Fan vad kul. Körde själv en Guardian och gillade det. Finns nog inget bättre spel vad gäller nybörjardelen, gillade även den kinesiska expansionen som fan. Tyvärr var combat seg som satan, ingen responsivitet alls. Har det blivit bättre? Det var en dealbreaker för mig.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

@Priapsi: Combat är fortfarande detsamma kanske liiiite mer responsiv men fortfarande samma koncept och känsla åtminstone vad jag kommer ihåg ifrån hur det var förr.

Det enda jag gillar i combat är faktiskt bara blood and gore och fatalities haha. Det är utmanande också känner jag i många lägen där man slåss mot fler än 3 mobs.

Det är ju gammalt på så sätt och det syns men jag installerade reshade vilket blåste liv i det lite.

Älskar världen, typerna av mobs, brutaliteten, framförallt magin och så.

Ska joina en Cimmerian RP guild och se vart det leder lol.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar