99 % av alla Battlegrounds-fusk kommer från ett och samma land: Kina

Robot
99 % av alla Battlegrounds-fusk kommer från ett och samma land: Kina

PUBG-skaparen vill dock inte stänga ute Kina.

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg-corp


Medlem

En av anledning till att jag slutade att spela detta spel va just allt fuskande. Men nu när det finns killcam så kan man ju hoppas att fler blir avstängda eller att deras konto tas bort.
För spelet är ju riktigt bra i övrigt.

Medlem

@VeltroXDudE: du måste tillhöra otursgruppen.
Det klagas på fusk iånga spel men jag måste erkänna att jag och många jag.känner inte alls stöter på fusk i samma utsträckning som vissa andra.

Utan att peka ut någon men ibland känns det som att många försvarar sitt eget dåliga gamepöay eller andras bra gameplay med fusk. Många accepterar helt enkelt inte att nån annan är bättre.

Ontopic. Känns som kineserna tagit över feån ryssarna om att vara gamingvärldens hackkyckling


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Avstängd

Och kvarvarande 1 procent av Battlegrounds-fusk kommer från Ryssland.

Medlem

Mött en gång fuskare i pubg..
Hur vet jag det...

Hoppar ur planet.. HS bye Fist, HS bye Fist, HS bye Fist, HS bye Fist, ...

Medlem

Speed Hack har jag mött på en gång, men det är nog 5-6 månader sedan. Efter det har jag inte mött något. Men ja, nu med killcam är det väldigt mkt lättare att spotta fuskare

Medlem

Det är mer fuskare än vad folk verkar tro allmänt. En smart fuskare med wallhack blir inte upptäckt och är väldigt svår att särskilja från en vanlig spelare som bara är duktig helt enkelt. Det är ju bara dom fuskarna som är riktigt tröga som är visar det uppenbart.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Molotov:

@VeltroXDudE: du måste tillhöra otursgruppen.
Det klagas på fusk iånga spel men jag måste erkänna att jag och många jag.känner inte alls stöter på fusk i samma utsträckning som vissa andra.

Utan att peka ut någon men ibland känns det som att många försvarar sitt eget dåliga gamepöay eller andras bra gameplay med fusk. Många accepterar helt enkelt inte att nån annan är bättre.

Ontopic. Känns som kineserna tagit över feån ryssarna om att vara gamingvärldens hackkyckling

Jag är verkligen ingen höjdare på spel trots att jag både spelat seriöst i en klan i AA på clanbase och spelat i många herrans år.
Det finns jätte många bra spelare i detta spel , men som någon annan skrev så dog jag rätt många gånger precis när jag hoppat ut från flygplanet och annat skumt som hände.

Jag tycker dock att det finns stor potential i detta spel trots många brister.

Medlem

Men stäng ut dem för fan så resten av världen slipper lida, sluta tänk med plånboken. De får väl spela den "specialgjorda" pubg som de ska få mot varandra helt enkelt, låta oss vara ifred.
Inte för att jag spelar detta längre men blir aå less på att de aldrig gör något drastiskt när det kommer till fusk i varenda spel.

Medlem

@Fr0gg0.: det gör dom ju.
Jag läste för ett tag sen att fuskare får spela tillsammans bla.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ryssar och kineser - trevligare utan än med.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Känns lite som att folk har missat att visserligen kommer fusken från Kina men det betyder inte att endast kineser använder fusken eller att de ens är en majoritet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Senaste tiden har jag mött fuskare väldigt ofta. Och typ 90% av gångerna har de haft ett kinesiskt namn. Varför skulle det vara ett problem att stänga dem ute från EU servrarna? Kanske är just den bestraffning som behövs för att de ska ge fan i fusk till nästa spel? "mer accepterat att fuska i Kina"? Va i helvete liksom..

Avstängd

Går ju inte stänga av Kina. Då försvinner väl 90% av spelarbasen med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Lättare att få alla icke-kineser att sluta spela, än att banna kineserna. Ekonomiskt sett då. generellt sett från egen erfarenhet, vore det alltid bra om Kina och Ryssland fick egna servrar och inte blandas med folk som vill samarbeta och inte bete sig som rövhattar.

Medlem

Kommer väl gå lika bra att stoppa fuskandet som det gått för valve i csgo.

Medlem

Vad är det med den kinesiska mentaliteten? Kolla Samsung Health och Fitbits utmaningar. Första 400 platserna finns kineser med 200 000 steg om dagen


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar