VR inte längre något krav för Star Trek: Bridge Crew

Robot
VR inte längre något krav för Star Trek: Bridge Crew
Medlem

Bra tajming också. Spelet kostar just nu (under rean) runt 250 kr.

Medlem

Kanon - då kanske man kan lyckas få en besättning nu då! Kändes lite ensamt tidigare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hallelujah


signatur

Game long and prosper

Ambassadör
Xbox

Det går bra för VR nu...


signatur

Jump in.

Medlem

Spelet verkar lite B. Någon här som har någon erfarenhet av det? Om jag köper det är det utan VR

Geeks Gaming

Köpt direkt! Länge velat ha det men skippat pga vr kravet, blir kul o samla lite folk o köra, får träna på en karaktär bara...

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Spelet verkar lite B. Någon här som har någon erfarenhet av det? Om jag köper det är det utan VR

Jag tror att om du tycker det verkar B så är du inte tillräckligt mycket Trekkie för att någonsin gilla det.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det går bra för VR nu...

Har du VR?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ankh:

Har du VR?

Nej?


signatur

Jump in.

Inaktiv
Skrivet av Makkapakka:

Spelet verkar lite B. Någon här som har någon erfarenhet av det? Om jag köper det är det utan VR

Det är ganska b.
Inte särskilt komplex direkt.
Som pilot kan man köra framåt, bakåt och sidorna och aktivera warp.
Som tactical kan du stänga av och på skölden och skjuta phasers och torpeder.
Som engineer kan du reroute power till ett par grejer.
Som kapten kan du skrika på de andra tre och kolla på en karta.

Men skoj ändå ett tag!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Tänkte eftersom det är andra gången jag ser dig klaga på VR


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ankh:

Tänkte eftersom det är andra gången jag ser dig klaga på VR

Jag har nog klagat betydligt fler gånger än så;) Man behöver väl inte äga något för att ha en åsikt? Jag har testat Vive och PSVR om det har någon betydelse.


signatur

Jump in.

Medlem

Vansinnigt roligt i VR. Särskilt med touch/wands. Tveksamt hur bra det är utan VR. Skulle nog inte köpa det då.

Klart klagomobben som inte äger något headset ska börja basha. Som vanligt.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag har nog klagat betydligt fler gånger än så;) Man behöver väl inte äga något för att ha en åsikt? Jag har testat Vive och PSVR om det har någon betydelse.

Definitivt inte - personligen så går jag dock inte in och skriver om och om igen på något jag ogillar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av sebrock:

Vansinnigt roligt i VR. Särskilt med touch/wands. Tveksamt hur bra det är utan VR. Skulle nog inte köpa det då.

Klart klagomobben som inte äger något headset ska börja basha. Som vanligt.

Det är vad som är så tråkigt med de flesta VR-spel, de flesta verkar vara rätt innehållslösa och endast ha VR-gimmicken som säljargument. Skulle det skapas ett riktigt bra spel för VR som är lite djupare skulle VR kännas mycket mer relevant att köpa för gemene man.

Vi flygsim-nördar har ju dock en mycket trevlig genre att använda VR till, men det är en genre som kräver en del investerad tid för att komma in i vilket medför att det inte är många som vågar/vill ta steget. Dessutom funkar TrackIR fortfarande suveränt för de som inte vill har VR.

1
Skriv svar