The Council siktar mot mot Telltale-klass – och vidare

Robot
The Council siktar mot mot Telltale-klass – och vidare

Frågan är om Telltale bör känna sig oroliga?

#big-bad-wolf, #focus-home-interactive, #the-council


Medlem

Älskar Walking Dead och Game of Thrones från Telltale men har alltid önskat något liknande med bättre grafik och egen story som inte är taget från film eller serie. Ser riktigt lovande ut! Ser fram emot detta

Medlem

ja det sämsta med telltale spel är ju att de val man gör inte har någon påverkan på storyn. Hoppas på att detta spel är bättre i den aspekten


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Älskar Walking Dead och Game of Thrones från Telltale men har alltid önskat något liknande med bättre grafik och egen story som inte är taget från film eller serie. Ser riktigt lovande ut! Ser fram emot detta

Är förtjust i Walking Dead och Borderlands från Telltale, däremot tyckte jag tyvärr att GoT var en riktig sörja. Har inte spelat de övriga.

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Är förtjust i Walking Dead och Borderlands från Telltale, däremot tyckte jag tyvärr att GoT var en riktig sörja. Har inte spelat de övriga.

The Wolf Among Us rekommenderas starkt, deras bästa enligt mig, men då gillade jag iofs stämningen i det som tusan också.

Medlem

@Ftmch: Har varit nära att köpa Wolf.. några gånger men haft andra spel i vägen, hört mycket gott om det. Ogillar att köpa på mig en allt för stor hög ospelade spel.

Medlem
Skrivet av TheConsul:

@Ftmch: Har varit nära att köpa Wolf.. några gånger men haft andra spel i vägen, hört mycket gott om det. Ogillar att köpa på mig en allt för stor hög ospelade spel.

Kör lite andra spel först/vänta på någon rea så slipper du vänta så länge på uppföljaren sen! sägs ju att det ska släppas i år..

Trevligt koncept.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu är jag inte den som tycker att grafik är det viktigaste, särskilt inte i den här genren, men det var då för jävligt vad illa det här såg ut?

1
Skriv svar