Storslagna Little Devil Inside ser löjligt mysigt ut

Robot
Storslagna Little Devil Inside ser löjligt mysigt ut
Medlem

Det ser helt underbart ut! Ska definitivt hålla ett öga på detta.

Vill också ha "Pig in a blanket"

Medlem

Ser "sött ut", kan nog bli en riktig "hit".

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Inaktiv

Wow! Grymt snygg UI också. Väldigt ren och minimalistisk.

Medlem

Shit, grafiska stilen var ju helt klockren..det där kan nog bli nåt!

Medlem

Blir att köpa till Switchen

Geeks Gaming

Take my money!!! Miljön ser lika snygg ut som firewatch men UI ser verkligen perfekt ut. Gillas!

Avstängd

UI:t är väl rätt cleant, men verkar inte särskilt bra. Ser drygt ut att välja saker ur inventoryn, jämfört med att bara klicka på dom med musen.

Medlem

Riktigt snyggt.

Men de får nog jobba lite till på vindfysiken. Röken blåser åt ett håll och kläderna fladdrar åt ett annat. Knasiga naturlagar...

Medlem

Ser sjukt trevligt ut! Hade varit askul i multiplayer (dock har jag inte sett något om MP - men man får lov att drömma )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Att spelen har gott över till den mer "tecknade" stilen och lämnat de realistiska måste vara positivt för utvecklarna. Kan lägga mer tid på innehåll än grafiska detaljer. Zelda m.m. är bra exempel. Kräver inte lika mycket av grafikkortet också.

Skägg.
10 Chambers

Gillade allt förutom fejset på huvudkaraktären.


signatur
Medlem

Här är en annan video (från deras hemsida) som visar upp en hel del skiftande miljöer och gameplay.

Medlem

jag måååste spela detta på min 65 tummare

Tråddemonen
Testpilot

Gjorde lite research och skapade en tråd kring spelet, finns lite smått och gott om spelets system.
https://www.fz.se/forum/trad/429493-analyseringstrad-little-d...

1
Skriv svar