I väntan på årets spel på FZ – GOTY 2014, 2015 och 2016

Robot
I väntan på årets spel på FZ – GOTY 2014, 2015 och 2016
Avstängd

PUBG är en lågoddsare på FZ.

Medlem

Mp pubg sp wolfenstein


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Zelda är garanterat med i matchen. Men jag tror nog PUBG kommer att ta det med tanke på det utsträckta fokus det fått på siten

Medlem

Inget Soulsborne-spel

FM-guru
F.d. Sisyr

Går man på topplistorna så ser ju 2016 ut som ett rätt kasst år medan 2014 var fantastiskt...

Årets spel för egen del vettefan. Känns som jag mest betat av min backlog och spelat äldre spel, så lejondelen av 2017 års spel tar jag väl itu med 2018 eller senare.

Men men, ett antal spel från 2017 har jag förstås hunnit med och nedan är min topp tre utifrån dessa.

1. NieR: Automata
2. Hollow Knight
3. Heat Signature

Alla tre fantastiska spel i ett starkt spelår.

Ambassadör
Xbox

Skulle säga att Witcher 3 tar hem det i år igen. Fortfarande inte kommit något bättre.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Skulle säga att Witcher 3 tar hem det i år igen. Fortfarande inte kommit något bättre.

Det är inte så "årets X" fungerar.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Skulle säga att Witcher 3 tar hem det i år igen. Fortfarande inte kommit något bättre.

För det har släppts under året menar du? 🤔

Medlem
Skrivet av waeress:

Zelda är garanterat med i matchen. Men jag tror nog PUBG kommer att ta det med tanke på det utsträckta fokus det fått på siten

Spelet får väl bråka med Call of Duty: Modern Black Warefare 34 Ops (eller vad nu årets titel är), Battlefield 1 och Battlefront 2 om årets bästa multiplayer.
Första platsen som årets bästa spel tror jag inte spelet får med tanke på alla brister i allt annat än just multiplayer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Min lista består av Fortnite: BR och Total Warhammer II. Men sedan har jag inte kört Zelda eller Horizon Dawn Zero än.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Glöm inte bort att världens bästa rörmokare har varit igång i år igen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Manslut:

Det är inte så "årets X" fungerar.

Skrivet av Loxus:

För det har släppts under året menar du? 🤔

Nähä, jag trodde verkligen att det var så det fungerade och att det släpptes i år! Attans, så fel man kan ha. Vilken tur att ni fanns där för mig! Tack!


signatur

Jump in.

Medlem

@Mortaigne: Du måste vara tydlig med dina kommentarer. Helst ackompanjerade av emojis och disclaimers, annars blir det tilt för alla som inte kan läsa mellan raderna, eller förstår sarkasm.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Avstängd

Assassins Creed Origins borde sopa hem det. Bästa AC som någonsin gjorts, får hoppas expansionerna lever upp till det med.


signatur

PS5 och inget annat.

Geeks Gaming

Gissar på att det står mellan Breath of The wild, horizon zero dawn och PUBG. Alla tre är värdiga vinnare men jag tror det slutar såhär:

1. Horizon: Zero Dawn
2. Zelda: Breath of The wild
3. PUBG

Medlem

Hmm, med 30 miljoner sålda exemplar så borde PUBG ligga rätt bra till.

Medlem

Horizon el Divinity i min bok.

Medlem

:::::: Älskade följande orankade spel ::::::
*** Assassin's Creed: Origins
*** Prey
*** Super Mario Odyssey
*** Horizon: Zero Dawn
*** The Evil Within 2

(Inte lirat nya Zelda ännu.)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Inget Soulsborne-spel

Får hoppas det dyker upp mer info om nästa spel från From Software snart! Teasern sa ju inte mycket.

Soulsbornespel verkar dock inte vara någon favorit hos folket på redaktionen så jag är tveksam till att det skulle ha hamnat på en sån här lista även om något hade släppts

Medlem

@Revakkyh: Menade att de inte nämndes för något av de föregående åren, har ändå för mig att de fått jättebra betyg här! Jo det ska bli riktigt spännande att se vad det kommande spelet ska vara. Har dock aldrig spelat nåt ickesoulsbornespel från From Software så jag vet inte om de är "bra på allt".

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Spelet får väl bråka med Call of Duty: Modern Black Warefare 34 Ops (eller vad nu årets titel är), Battlefield 1 och Battlefront 2 om årets bästa multiplayer.
Första platsen som årets bästa spel tror jag inte spelet får med tanke på alla brister i allt annat än just multiplayer.

Call of Duty WII var faktiskt bra. Spelade ut det häromdagen Bara spelat SP dock, MP intresserar mig inte.

Skrivet av Mortaigne:

Nähä, jag trodde verkligen att det var så det fungerade och att det släpptes i år! Attans, så fel man kan ha. Vilken tur att ni fanns där för mig! Tack!

Det är inte lätt att vara dum.

Skrivet av NordhNet:

Gissar på att det står mellan Breath of The wild, horizon zero dawn och PUBG. Alla tre är värdiga vinnare men jag tror det slutar såhär:

1. Horizon: Zero Dawn
2. Zelda: Breath of The wild
3. PUBG

Byt plats på 1 och 3 så kan det stämma.

Geeks Gaming

@Loxus: Exakt, det beror på vilka kriterier man går på. PUBG är verkligen ett monster när det gäller antal spelare och uppskattning det får. Ett sjukt beroendeframkallande spel, minst sagt!

Medlem
Skrivet av NordhNet:

@Loxus: Exakt, det beror på vilka kriterier man går på. PUBG är verkligen ett monster när det gäller antal spelare och uppskattning det får. Ett sjukt beroendeframkallande spel, minst sagt!

Är det säkert, har inte testat.

Geeks Gaming
Skrivet av Loxus:

Är det säkert, har inte testat.

Nepp, inget är säkert då det handlar om personliga preferenser men man har ju lyckats med konststycket att tilltala ovanligt många på ovanligt kort tid, så något gör man rätt

Medlem

Efter att bara spelat sen julafton på nintendo switch så vill jag ändå kunna påstå att årets spel står mellan Zelda breath of the wild. Super Mario oddesey & Player unknown battlegrounds.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming
Skrivet av Loxus:

Byt plats på 1 och 3 så kan det stämma.

Fasiken, du fick rätt om PUBG!

1
Skriv svar