Deus Ex: Mankind Divided bland januaris PS Plus-spel

Robot
Deus Ex: Mankind Divided bland januaris PS Plus-spel

Även Telltales första Batman-säsong tar plats i uppställningen.

#deus-ex-mankind-divided, #playstation-4, #ps-plus


Medlem

Undrar vad Sony betala till utvecklarna för psn+ spelen?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Riktigt bra spel. Synd bara att man äger en del av dom.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fan vad nice. Var faktiskt på väg att köpa både Batman och Deus Ex för nån vecka sedan. Nåt kom i vägen, tur det!

Medlem

@WarpGuN: Det varierar såklart från dev till dev. Och sitter det en publisher som publicerat spelet, typ Square-Enix så är det dom som får betalt. Men om jag förstår saken rätt så är det en klumpsumma som erbjuds och ingen betalning per nedladdning eller liknande.

Medlem

Köpte Mankind Divided för 64:- på Steamrean. Väl värt.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Köpte Mankind Divided för 64:- på Steamrean. Väl värt.

Köpte det till releasen till Steam via "Green Man Gaming" och föll direkt för det öppna Prag och sci-fi stämningen. Ett suveränt spel imo. Ska bli kul att sätta tänderna i de båda DLC paketen som verkar bra.
Har ej lirat föregångaren "Human Revolution" dock. Äger det till Steam så det ska varvas så småningom.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag tyckte Human Revolution var riktigt bra men av någon anledning försvann uppföljaren från min radar. Det ska bli roligt att få prova det nu.

Det ser ut att vara en riktigt stark månad.

Medlem
Skrivet av Doed:

@WarpGuN: Det varierar såklart från dev till dev. Och sitter det en publisher som publicerat spelet, typ Square-Enix så är det dom som får betalt. Men om jag förstår saken rätt så är det en klumpsumma som erbjuds och ingen betalning per nedladdning eller liknande.

Det har du nog rätt i


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar