Starta morgonen med Quake 2-mys

Robot
Starta morgonen med Quake 2-mys

En försenad julklapp från polska klanen Veni Vidi Vici.

#fragfilm, #quake-2


Medlem
Medlem

"Det e dags för Quake två myyyyyyyyyyys"

Quake-konnässsör

Här är lite mera mys från 97

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av almblad:

Haha, man kan lugnt säga att spelet utvecklats sedan dess. Nästa Calle-nivå på siktandet där.


signatur
Medlem

Da memories! Trickjumpsen! Vad är det för klient de använder idag (och i demot)? Jag har provat flera stycken men eftersom alla verkar ha samma cellshading stuk på vapnen och samma skins (med väldigt få övriga moddar) så är det väl inte bara en extern pakfil det handlar om. Någon Q2-räv som kan upplysa?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Da memories! Trickjumpsen! Vad är det för klient de använder idag (och i demot)? Jag har provat flera stycken men eftersom alla verkar ha samma cellshading stuk på vapnen och samma skins (med väldigt få övriga moddar) så är det väl inte bara en extern pakfil det handlar om. Någon Q2-räv som kan upplysa?

Ser ut som klienten r1q2 med ett urval från flera pakfiler.

Inte varje dag man vaknar, pratar om q2 och så har fz (fragzone) en nyhet om q2 där man själv blir spawnfraggad (tuuur)

Nostalgi

Medlem
Skrivet av squix:

Ser ut som klienten r1q2 med ett urval från flera pakfiler.

Inte varje dag man vaknar, pratar om q2 och så har fz (fragzone) en nyhet om q2 där man själv blir spawnfraggad (tuuur)

Nostalgi

Fina grejer! Min egna pakfil från den tiden är tyvärr förlorad (i alla fall i min ände), efter lite pill med Q2PRO och en random pakfil jag hittade så fick jag till det någorlunda fint, riktiga brightskins är ju iaf tvunget. Får bli trickjump-träning alá HPW-master ikväll.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Inaktiv

Dåligt att det inte nämns något att den är tillägnad en spelare "pepek" som dog för ett tag sedan. Jag vet själv eftersom det va jag som länkade den på Discord..

Det tycker jag med all rätt att ni faktiskt kan ta och ändra i nyhetstexten!

@squix Long time no see! Kul att se lite oldies trilla fram här och där. Joina folket på q2scene vetja? Har inte sett dig på irc på många år så jag förmodar att du som många andra har lagt ner de va?

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Dåligt att det inte nämns något att den är tillägnad en spelare "pepek" som dog för ett tag sedan. Jag vet själv eftersom det va jag som länkade den på Discord..

Det tycker jag med all rätt att ni faktiskt kan ta och ändra i nyhetstexten!

@squix Long time no see! Kul att se lite oldies trilla fram här och där. Joina folket på q2scene vetja? Har inte sett dig på irc på många år så jag förmodar att du som många andra har lagt ner de va?

Ja, long time. Blivit mycket q2 snack senaste dagarna. Man blir sugen på att dra fram q2 igen. Hörde något om att irc var dött till förmån för discord, ska kika in på q2scene

Inaktiv
Skrivet av squix:

Ja, long time. Blivit mycket q2 snack senaste dagarna. Man blir sugen på att dra fram q2 igen. Hörde något om att irc var dött till förmån för discord, ska kika in på q2scene

Jo, det är väl i stort sett helt dött på Q2-fronten i alla fall, vi är några gamla rävar som "idlar" numera..
Gört! Vi hörs.

Inaktiv

Samma person som har gjort filmen vinner Quakecon i Quake2 i Augusti 2017.

Eliten så att säga.
En av de bästa inom duel i q2scenen utan tvekan.

1
Skriv svar