DLC-extra – Star Wars Battlefront II kan få mer "offlinematerial"

Robot
DLC-extra – Star Wars Battlefront II kan få mer "offlinematerial"
Medlem

Tar gärna mer SP content bara det är längre än den som släpptes till premiären till TLJ.

Medlem

Ge alla det som alla velat ha från början! Ett battlefield läge!

Medlem
Skrivet av employed:

Ge alla det som alla velat ha från början! Ett battlefield läge!

Ja skippa alla tråkiga 3rd person lägen samt alla förbaskade heroes som förstör den råa down to earth pvp upplevelsen

Medlem

"We will be releasing a new singleplayer level, 19,99$ but free for pre-order customers"
Ser det framför mig.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nice! Välkomnas. Single Player Battlefront II är inte fel alls!

Medlem

Offline kan vara arcade mode i spelet bara en Fyi.

Medlem

Ge alla det de vill ha: Dark forces/Jedi Academy och/eller en värdig uppföljare till Kotor (Nope, swtor aint it). Till och med Force Unleashed 3 hade varit underhållande, eller ännu bättre...

....1313

Medlem

@ulrik.borg: Star Wars Galaxies 2!

Medlem

@ulrik.borg: Gärna, så länge det inte är EA som står för det.

Medlem

Bojkottar på grund av EA’s marknadsföringsstrategi.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Fråga till dom som köpt. Är spelet roligt? Alltså om man glömmer bort all drama runt spelet. Är spelet i sig "värt" pengarna ur nöjes perspektiv? Vart ju halva priset på det just nu.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Fråga till dom som köpt. Är spelet roligt? Alltså om man glömmer bort all drama runt spelet. Är spelet i sig "värt" pengarna ur nöjes perspektiv? Vart ju halva priset på det just nu.

Jag tycker bortsett från en del grejer jag gillar mindre att spelet är underhållande och kampanjen var intressant (om något för kort och inte super djupt). Finns lite meny grejer jag ogillar samt att det inte finns server listor med mera. Men gameplay så har jag haft riktigt kul. (Inte spenderat en krona eller något på lootboxes).

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Fråga till dom som köpt. Är spelet roligt? Alltså om man glömmer bort all drama runt spelet. Är spelet i sig "värt" pengarna ur nöjes perspektiv? Vart ju halva priset på det just nu.

Jag och mina vänner har personligen det riktigt trevligt i spelet. En stor överrasskning för mig var Starfighter Assault som verkligen känns som ett riktigt skönt Spaceship arcade mode som man kan fastna i väldigt lätt. Att det låter underbart, ser underbart ut och har bra kontroller hjälper givetvis till!

I det stora hela gillar jag det skarpt. De har gått tillbaka till klasser nu och varje klass har sina för och nackdelar. Hjältarna känns riktigt kraftfulla, utan att bli för dominanta. Battlepoints systemet för att skaffa just hjälter (och skepp och andra "reinforcements") är bra och mycket bättre än det gamla sättet att fixa skepp och hjältar (springa runt och hämta powerups på banan).

Så ja, absolut, ta en koll om du kan få det för ett pris du gillar är min rekommendation.

PS Kampanjen är välgjord och en fin liten bonus!

Nu sa de ju offline material, men det skulle vara riktigt ballt med ett Star Wars Battlefront Battle Royale mode, 100 spelare släpps på en gigantisk karta och sen är det bara att börja loota. Dock utan heroes såklart.

Medlem

Mer singelplayer, character customization, lättare att få crafting parts och högre credits return så blir spelet bättre 👌


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem
Skrivet av knerk:

Mer singelplayer, character customization, lättare att få crafting parts och högre credits return så blir spelet bättre 👌

Håller med allt, mest med character customization, saknar just det från förra spelet. Tycker det är enormt tråkigt att alla ser exakt likadana ut så hade gärna sett en djupare version av det som fanns i förra spelet på den fronten.

1
Skriv svar