Vad jag har svårt för i Mario Odyssey

Skägg.
10 Chambers
Vad jag har svårt för i Mario Odyssey

Jag gillar spel som belönar utforskande men i Mario Odyssey känns det snarare att man verkligen måste finkamma varenda hörn. Lite som man ibland behövda pixelklicka något i gamla äventyrsspel. I övrigt, lekfullt och härligt men mitt hjärta ligger nog främst i 2D-spelen.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag gillar spel som belönar utforskande men i Mario Odyssey känns det snarare att man verkligen måste finkamma varenda hörn. Lite som man ibland behövda pixelklicka något i gamla äventyrsspel. I övrigt, lekfullt och härligt men mitt hjärta ligger nog främst i 2D-spelen.

Håller nog med dig lite med att 2D-spelen ligger hjärtat närmare, och lite trött på att känna "måste" att utforska vart enda litet hörn bara för att. Men och andra sidan, hur många gånger varva man inte samma spel om och om igen förr?

Har inte spelat Odysses ännu så kan inte uttala mig om just detta spelet. Men Super Mario 64 va och är otroligt kul för att inte vara 2D.

Inaktiv

Pixelklick!

Medlem

Hur fasen spelar du minesweeper? Man klickar ju inte i blindo när man fått en bra öppning.

1
Skriv svar