Helgdiskussion – Vilket speligt nyårslöfte tänker du hålla i år?

Robot
Helgdiskussion – Vilket speligt nyårslöfte tänker du hålla i år?
Medlem

så snablans kluven på vilken konsoll man ska köpa först, sedan får man se vad det finns för utbud av spel🧐


signatur

Banksy

Medlem

Spela klart dom spel jag har innan jag köper alldeles för många nya titlar. Backloggen är gigantisk i nuläget.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Releasehästryttare

Spelen är man ikapp med, bara grindar World of tanks atm.

Det man ligger efter med är dock tv serier, bestämde mig i november att kolla igenom 80 och 90 tals Star trek serierna på grund av att Discovery suger så hårt, och jag ångrar mig inte att jag började kolla på det då the next generation är underbart. "bara" 15 säsonger kvar utav det.

Medlem

Sluta köpa spel som jag inte hinner spela 😥🔫

Medlem
Skribent

Har lovat mig själv att lugna mig med evighetsprojekt som Hearthstone, Rocket League och diverse mmo-äventyr, så att jag hinner upptäcka fler fantastiska indiespel. Jag börjar med What Remains of Edith Finch!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag är inne i en spelsvacka:( Känner inte för att spela någonting - och det oroar mig. Ingenting lockar.

Råd?

Medlem

@Ricomaniac:
Testa något nytt som du inte har lust att spela men som andra rekommenderar.
Har haft några sådana svackor själv och blivit positivt överraskad.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Releasehästryttare

@Ricomaniac: Testa demot på factorio (på steam)

Medlem

@robbis: svårt, men tack för tanken👍


signatur

Banksy

Geeks Gaming
Skrivet av Mattias Frost:

Har lovat mig själv att lugna mig med evighetsprojekt som Hearthstone, Rocket League och diverse mmo-äventyr, så att jag hinner upptäcka fler fantastiska indiespel. Jag börjar med What Remains of Edith Finch!

Ooooh bra val!
Själv hade tänkt lova mig själv att spela ut Alien isolation som har blivit min nemesis!
Dock så vet jag att jag inte kommer kunna hålla det så det får bli att ta sig genom Resident evil 7 (ja, jag är lättskrämd)

Ambassadör
Xbox

Att ta tag i backloggen... Hade velat ha ner den till iaf tvåsiffrigt men det är inte längre möjligt under ett års tid ens om jag inte skaffar ett enda spel till under året. Ett rimligt mål för året får bli att komma ner under 200 ospelade spel som väntar i Ready to install.


signatur

Jump in.

KoP
Medlem

Inga löften och ingen ångest över brutna löften.

Medlem

Att jag ska börja spela/spela klart spel jag köpte för flera år sedan, innan jag köper nya. Glhf.

Medlem

aldrig sluta spela. det är alltid mitt löfte


signatur

//monster

Medlem

Jag ska spela klart ett dark souls spel, har spelat igenom typ 70% Av ettan och tvåan, började spela trean över jullovet.

Hat nog kommit ca 50% ska bli klar med det.

Sen så ska jag klara cup head också.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Skall ha som mål att klara ett spel minst i månaden och dra ner på evighetsspel som känns lite väl bortkastad tid just nu

Medlem

Jag har börjat med att försöka hålla mig till ett i taget och att inte köpa för många spel som bara blir liggandes.
Blev nyss klar med Horizon Zero Dawn Frozen Wilds så nu väntar Assassins Creed Origins äventyr!

Skägg.
10 Chambers

Låter kanske konstigt när man ändå jobbar på en spelredaktion men "spela mer". Det blir så lätt att jag snöar in på en titel och inte hinner känna på andra släpp.


signatur
Medlem

Jag måste försöka ta mig ur mitt Battle royale-beroende så jag får tid till att spela annat. Planerar alltid inför lediga helger att jag ska spela något nytt men sen råkar det ändå bli att jag blir sittandes med Pubg eller H1z1 dygnet runt resten av helgen. Måste bli bättre på att dra en gräns för mitt spelande av den typen av spel. Så mycket annat jag missat de senaste åren på grund av dessa spel. Typiskt min otur.

Medlem

Jag vet inte exakt men sysselsätta mig med någonting annat än bara spel i fortsättningen.
Jag tänker passa på och kanske göra 100 push ups varje dag i 30 dagar, se om man kan bli lite hälsosammare.
Kanske inte blir 100 push ups till en början men det är bra att ha ett mål iaf.

Varför träna?
För att jag kommer ihåg när jag tränade förr så hjälpte det med att rensa skallen och bli mer sugen på spel eller bara mer motiverad att göra saker förövrigt.

Just nu spelar jag Total War : Warhammer 2 och Overwatch, Jag har tröttnat på Overwatch så jag rundar av med lite mer långsamt strategiskt spel i TW:WH2 vilket har vart riktigt skoj och avslappnande.

God Jul Och God Fortsättning Från Oss Alla Till Er Alla.

1
Skriv svar