Pathfinder: Kingmaker dubblerade nästan sitt Kickstarter-mål

Robot
Pathfinder: Kingmaker dubblerade nästan sitt Kickstarter-mål

Se hit alla Baldur's Gate-diggare (Chris Avellone är med på ett hörn).

#chris-avellone, #crpg, #nyhetstips, #pathfinder-kingmaker


MEG
Medlem

Riktigt intressant, kan bara hoppas att det blir bra....


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Ingen länk till Kickstarter?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Blir ett köp för mig, slukar allt som har en antydan till att vara ett bra rpg

@MEG
https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-k...

Sen såg du säkert Owlcats egen sida... https://owlcatgames.com/preorder

Skägg.
10 Chambers

@MEG: Det kändes inte så relevant när den var avslutad, men har uppdaterat nyheten


signatur
Medlem

Ser riktigt lovande ut!Någons som vet om spelet blir voiceacted?Hade lite problem med att läsa så mycket text i POE,jag tycker man blir med mer i storyn när man får röster till karaktärer.

Medlem

Pathfinder, och 3.5, känns utdaterat.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser intressant ut, gillar att de har gjort "Our combat system is real-time with pause, with the option to auto pause after each real-time "turn"." Tror dock att jag inte har tid med ytterligare ett RPG när man nyss har skaffat både Torment: Tides of Numenera och Grim Dawn...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd

Haha @Robez fick tack för nyhetstips fast det var mig som tipsade om det. Säkert för att jag citerade @Robez som citerade mig.

Med det är sak samma. Ville bara tipsa fler om detta då ni tydligen helt missat allt från kickstarter fram tills nu.

Skägg.
10 Chambers

@Rion: Korrigerar, du var inte inloggad när du tipsade så stod bara ”gäst” som avsändare


signatur
Medlem
Skrivet av Rion:

Haha @Robez fick tack för nyhetstips fast det var mig som tipsade om det. Säkert för att jag citerade @Robez som citerade mig.

Med det är sak samma. Ville bara tipsa fler om detta då ni tydligen helt missat allt från kickstarter fram tills nu.

*det var jag..

Och här får du en medalj *|*

Ironiskt mobbande åsido, tack för tipset (och alla andra tips som rinner in), oavsett vem som gav det! Det är det viktiga.


signatur

K9
:.:

Ett spel som jag hoppas väldigt starkt på. Om allt vill sig väl så blir både denna titel och PoE2 framgångsrika, så det fortsätter att produceras flera nya rpg:s i denna stilen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av absimilard:

*det var jag..

Och här får du en medalj *|*

Ironiskt mobbande åsido, tack för tipset (och alla andra tips som rinner in), oavsett vem som gav det! Det är det viktiga.

Alla ska ha tipstack!


signatur
Medlem

ja tycker också lite synd att informera om detta spel nu när kickstarter är avslutad. Skulle gärna se att just såna nyheter kommer lite tidigare. Eftersom jag gärna hade slängt in en slant i kickstarter på denna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Busko:

ja tycker också lite synd att informera om detta spel nu när kickstarter är avslutad. Skulle gärna se att just såna nyheter kommer lite tidigare. Eftersom jag gärna hade slängt in en slant i kickstarter på denna.

Förstår det, samtidigt som vi verkligen sett en nedgång i intresse för just Kickstarter-insamlingar. Är det något som är lovande så ska vi dock såklart rapportera om det.


signatur
Avstängd

@Carl Johansson-Sundelius: Finns fortfarande möjlighet att hjälpa till på den officiella sidan.

https://owlcatgames.com/preorder

Allt från Collectors Edition till miniatyr figurer.

1
Skriv svar