Äntligen kan du köpa Mass Effect 2- och 3-DLC via Origin

Robot
Äntligen kan du köpa Mass Effect 2- och 3-DLC via Origin
Medlem

tide mig på att DLC inte fanns tillgängligt när jag solade igenom. Mass effect två och tre här förra året.

Men glöm att jag pyntar 550kr för det nu. Jävla skit EA!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Så med andra ord så skrattar de hela vägen till banken när det kommer till min situation. Jag äger en del DLC, inte all. Jag måste alltså köpa vissa dubletter i och med att det endast går som paket.

Det kommer jag inte att göra. Gör om, gör rätt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det är bra expansioner, men priset känns väldigt girigt för så gammalt material. Speciellt efter Andromeda-bluffen som de helt har övergett nu.

Ambassadör
Xbox

Köpte dem billigt på rea till Xbox One. Fullpris är ju alldeles för högt.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Bojkott:

Det är bra expansioner, men priset känns väldigt girigt för så gammalt material. Speciellt efter Andromeda-bluffen som de helt har övergett nu.

Hade gärna sett någon dlc till andromeda. Gillade det spelet så mycket så har till och med kört new game+.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Hade gärna sett någon dlc till andromeda. Gillade det spelet så mycket så har till och med kört new game+.

Jag gillade också Andromeda! Om man kommer förbi barnsjukdomarna som spelet först hade (men som patchades, för det mesta) så var det faktiskt riktigt kul! Verkligen synd att de övergav det så fort.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Dyrt för så gammalt innehåll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äntligen! Bioware-poängen har hindrat mig i fem-sex år, men nu kanske jag kan få spela spelen som de är menade att spelas


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar