Backpacker 3 - Engelska?

Medlem
Backpacker 3 - Engelska?

Minns att jag redan som liten grabb uppskattade att lira Backpacker 2 med familjen. Jag bidrog inte något vidare med kunskap men om man fick jobb som jägare var det ganska kul att skjuta djur eller som fiskare sortera fisken efter man svarat på alla jobbfrågor.

Typ 15år senare blev det någon slags Backpacker renässans i familjen. Det var riktigt trevligt att bjuda hem morsan och farsan på middag och efter måltiden smälla upp Backpacker 3 på TVn. Nu var det dock Backpacker 3 som gällde. Redan då var det lite outdated eftersom det släpptes nästan 10år (2003) innan vi återupptäckte det.

Hur som helst. Nu bor jag i Australien och min tjej (australienska) skulle gärna virtuellt backpacka runt på TVn i vardagsrummet tillsammans med familjen. Eftersom varken hon eller hennes familj talar svenska så är jag på jakt efter en engelsk version. Dock är jag inte hundra på om spelet ens släpptes med en engelsk version eller överhuvudtaget distribuerades i något engelsktalande land.
Jag såg att det givits ut i exempel både Tyskland och Portugal med respektive språk.
Jag har varit i kontakt med PAN-vision som lanserade spelet men inte ens de visste helt säkert och de verkade lite allmänt lost.

Är det någon som vet om spelet släpptes på engelska?
Och var kan jag få tag på den versionen?
Tack

Medlem

Kan tyvärr inte hjälpa dig här, men kom på en sak. Varför har de inte släppt ett nytt Backpackerspel ?
Jag lirade också riktigt mycket av tvåan när det begav sig och skulle gladeligen slanta upp för en ny iteration i serien.
Däremot håller jag mig borta från mobilspelet. Hatar freemium.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Kan tyvärr inte hjälpa dig här, men kom på en sak. Varför har de inte släppt ett nytt Backpackerspel ?
Jag lirade också riktigt mycket av tvåan när det begav sig och skulle gladeligen slanta upp för en ny iteration i serien.
Däremot håller jag mig borta från mobilspelet. Hatar freemium.

Jag kan inget mer än hålla med. Känns inte som det är ett superavancerat spel att producera. Bara att hooka lite licenser för bilder och skriva lite frågor. Angående mobilspelet så håller jag fullständigt med.

1
Skriv svar