Prolog till Mass Effect 3 genom DLC

Robot
Medlem
Prolog till Mass Effect 3 genom DLC

Känns lite mjölka men samtidigt rätt smart av dem, jag vill ju gärna veta vad som händer mellan spelen

Inaktiv

För min del kan de "mjölka" på hur mycket som helst, kan inte få nog och ser fram emot mer ME att spela

Medlem
Skrivet av Desmin:

För min del kan de "mjölka" på hur mycket som helst, kan inte få nog och ser fram emot mer ME att spela

Samma här!

Började precis på ett ny omgång, som Engineer den här gången. Har inte spelat nåt ME2 alls i stort sett sen jag klarade det första gången (typ 4 dagar efter släpp) så jag har glömt av lite av det som hände Plus att det är en jäkla massa DLC tillagt. Helt fantastiskt kul.

Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Desmin:

För min del kan de "mjölka" på hur mycket som helst, kan inte få nog och ser fram emot mer ME att spela

Samma här!

Började precis på ett ny omgång, som Engineer den här gången. Har inte spelat nåt ME2 alls i stort sett sen jag klarade det första gången (typ 4 dagar efter släpp) så jag har glömt av lite av det som hände Plus att det är en jäkla massa DLC tillagt. Helt fantastiskt kul.

Bioware är verkligen goa på spel


signatur
Medlem

Nej, Bioware är BÄST på spel! Spelade klart ME2 går med min paragon sniper, så underbart bra spel! Nu blir det en omgång till med min renegade


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Gott, kan aldrig bli för mkt DLC till ME2, är sugen på att lira igenom det igen, nu när dom har patchat mineralscannern iaf så den går snabbare och större yta.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Sist så funkade det inte speciellt bra, hoppas de har fattat läget...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

GE MIG ME3 NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag trodde bryggningen mellan spelen var novellernas uppgift. Ge mig bok tre för farao och hans undersåtar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag tycker DLC paket som har viktigt innehåll för storyn är varmt välkommna Får bli att skaffa en pc version och köra igenom prologuen innan ME3 kommer


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Jag trodde bryggningen mellan spelen var novellernas uppgift. Ge mig bok tre för farao och hans undersåtar.

Den tredje boken kommer i sommar

Medlem

OMG OMG OMG OMG!

1
Skriv svar