Självklart kan rosa Darth Vader moddas in i Battlefront 2

Robot
Självklart kan rosa Darth Vader moddas in i Battlefront 2
Medlem

Tycker det är pinsamt hur EA sköter sin kommunikation. Varenda gång något kommer från deras munnar låter det så jävla dumt. Har dem inget innanför skallarna eller tror dem verkligen människor är så korkade att dem går på deras BS gång efter gång :P.

Medlem

@1337Figaro: tyvärr gör majoriteten det. Samma i politik.

Medlem

@1337Figaro: jag tror de flesta inte bryr sig om "spelpolitik" utan köper spel utan att tänka särskilt mycket om vad som pågår bakom kulisserna. På gott och ont. Ibland är ju gaming communityt överdrivet kritiska och tycker att allt ska vara gratis. Ibland är utgivarna överdrivet snåla med vad som ges. Men ja stor majoritet bryr sig inte över annat än att spelet är kul

Medlem

Men kan man modda i Battlefront2 i multiplayer?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Och visst är det ändå bara en själv som kan se rosa Vader(?)

Medlem
Kvalitén på era nyhetsartiklar börjar lika Nyheter24 & Aftonbladet

Högst osmakliga artiklar ni publicerat om Battlefront 2 på senare tid, dem börjar kännas som betald marknadsföring. Det är en död titel, majoriteten har redan sagt sitt och era artiklar får er att börja likna Aftonbladet och Nyheter24. Det är inga förebilder.

"Star Wars Battlefront II slår tillbaka – enligt analytiker"

*Facepalm som fan*

Och nu en rosa darth-vader...

*facepalm-delux*

Medlem

@Filip: Nja. Det enda osmakliga med Battlefront 2 är EA’s hantering av spelet.

Och Aftonbladet hade skrivit:
”Expert: superspelet slår tillbaka”

Samt:
”Klicka här för att se vad supermoddaren gjorde med ikoniska karaktären”

Facepalm-delux lät dock bra, kan jag få en med plusmeny?

Medlem
Skrivet av Filip:

Högst osmakliga artiklar ni publicerat om Battlefront 2 på senare tid, dem börjar kännas som betald marknadsföring. Det är en död titel, majoriteten har redan sagt sitt och era artiklar får er att börja likna Aftonbladet och Nyheter24. Det är inga förebilder.

"Star Wars Battlefront II slår tillbaka – enligt analytiker"

*Facepalm som fan*

Och nu en rosa darth-vader...

*facepalm-delux*

Där har varit mycket blåsväder runt titeln och givetvis finns det dem som vill läsa om det. Jag är en av dem, och hoppas att FZ snappar upp varje liten detalj.

Geeks Gaming

Jag har kompisar som inte alls är insatta i det som har hänt utan köper spelet nu och tycker det är grymt kul! Ilsket är Nice, men känns också lite blå/rött piller varning. Samtidigt som action och fps spel måste mäta sig mot pubg för att det ska va intressant för mig blir det snabbt ganska tråkigt..

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

pinsamt.. dem.. inget innanför skallarna.. dem.. dem. :P.

Ingen kommentar.
/onto
Mörkröd dartis hade kanske funkat iaff.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Filip:

Högst osmakliga artiklar ni publicerat om Battlefront 2 på senare tid, dem börjar kännas som betald marknadsföring. Det är en död titel, majoriteten har redan sagt sitt och era artiklar får er att börja likna Aftonbladet och Nyheter24. Det är inga förebilder.

"Star Wars Battlefront II slår tillbaka – enligt analytiker"

*Facepalm som fan*

Och nu en rosa darth-vader...

*facepalm-delux*

Helt sjukt att dem skriver om ett spel som är relevant och fortfarande rätt nytt. Förjävligt. Att dem ens vågar.

1
Skriv svar