Red Dead Redemption 2 mest efterlängtat (i år igen)

Robot
Red Dead Redemption 2 mest efterlängtat (i år igen)

FZ-läsarna har sagt sitt, detta är de spel ni ser mest fram emot under 2018.

#hype, #red-dead-redemption-2, #spelåret-2018


Medlem

Rdr2 kommer leva upp till förväntningarna och lite till, är inte ens orolig

Medlem

Kul att Detroit kom så långt upp på en annars väldigt stark lista.

Medlem

Känns som att multiplayer i RDR 2 kommer att förstöras på samma sätt som i GTA 5, och då syftar jag inte bara på mikrotransaktionerna som gör det till P2W, utan på alla jävla fuskare som förpestar online-delen.

Ambassadör
Xbox

Jag hoppas på en riktigt stabil singleplayerdel. MP lämnas till mupparna.


signatur

Jump in.

Medlem

Inte så konstigt, speciellt när industrin är fylld med genomruttna business modeller.
Då framstår alla hederliga singleplayer spel som diamanter i en stor bajshög.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mjaha. Röstade på sex spel varav två (Detroit och Bannerlord) kom med i topp 10, alltid nått! Bannerlord känns ju lite som en småskalig variant av Star Citizen i det att det aldrig släpps dock, haha.

Frostbite, PoE 2, State of Decay 2, Sunless Skies och The Wolf Among Us var de andra jag röstade på. Inte för att dessa nödvändigtvis är de jag tror kommer vara bäst, men det är dem jag ser mest fram emot i alla fall.

Medlem

Röstade också på RDR2... Men kommer illa kvickt att dra tillbaka min röst om det inte kommer till PC!

Medlem

Inte särskilt svårtippat! Jag är nog inte ensam om att tycka att RDR var det bästa spelet under den föregående konsolgenerationen. Ett sånt spel var bara tvunget att få en uppföljare, så enkelt var det. Förväntningarna är förstås skyhöga, men om någon spelstudio ska lyckas med att göra om bedriften så är det kanske Rockstar Games?

Medlem

Trist att Red Dead Redemption är konsolexklusiv. Hade varit riktigt kul att få spela det på pc :/

Medlem

@Bojkott: Kolla in FiveEm det var online upplevelsen jag alltid velat ha i gta 5

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Känns som att multiplayer i RDR 2 kommer att förstöras på samma sätt som i GTA 5, och då syftar jag inte bara på mikrotransaktionerna som gör det till P2W, utan på alla jävla fuskare som förpestar online-delen.

Jupp. Om det kommer till PC iaf.

Medlem

Hoppas nu det inte blir lika tomt spel som RDR.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

"We can fight" Ennio Morricone.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Hoppas nu det inte blir lika tomt spel som RDR.

Skrivet av Ricomaniac:

"We can fight" Ennio Morricone.

Så tomt var det inte?

Medlem

@Ricomaniac: efter man klarat det är det rätt tomt. Alltså du kan inte hitta på något WW aktigt.

Liksom med marknadsföringen för GTA 5 så fick de det att låta som man kunde göra tågheist när man ville, likadant med bankheister som visade sig vara missions.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Ett av få spel jag törs förhandsboka, även om jag vet att de kommer fucka upp mycket med MP.

Last of us 2 är också ett garanterat köp. Naugty Dogs är de enda som knäcker Rockstar i SP, även om det handlar om mera linjära upplevelser.

co-op spel med 3 timmar lång cinematisk kampanj och fokus på multiplayer.

Medlem

Röd Död Försoning


signatur

Metal is best served heavy.

Ambassadör
Xbox

@humancentipede: Säg inte så...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Röstade också på RDR2... Men kommer illa kvickt att dra tillbaka min röst om det inte kommer till PC!

Finns Red Dead Redemption till PC?

Medlem

@Exxo:
Nä det gör det inte... Men jag hoppas att Rockstar bryter sin fula ovana med RDR2 💩

1
Skriv svar