Första spelet du varvar 2018?

Medlem

blir nog Divinity: original sin enhanced edition

Medlem

Resident evil 4 blir det. Det spelet åldras bra.

Jag började med bloodborne igen men insåg att jag var trött på att spela det igen efter 4 genomspelningar. Det kan ju visserligen ha något att göra med att jag nyligen klarade ut ds 3 så jag var nog lite ”mättad”

Medlem
Skrivet av Windir87:

Blev klar med Steamworld Dig 2 till Switch under gårdagen. Rekommenderas starkt!

Det måste jag prova, ser skoj ut!

Men först ska jag varva The Evil Within 2. Det tar lite tid bara eftersom det givetvis är på Nightmare-nivån och där får man inget gratis direkt, men just därför är det grymt kul

Medlem

Assassin's Creed Ezio Trilogy (2an först)


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Såg att jag hade 5 timmars test tillgänglig av steamworld dig så jag ger det en chans (tackar skribenten för inspirationen) Är det bra så kan det bli ett köp och en varvning.

Medlem

Far Cry 5


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag minns inte om jag hann klara XCOM-skjutspelet innan årskiftet. Om inte så var det det spel som jag klarade först i år. Annars kommer det att bli Rise of the Tomb Raider (såvida inte en vunnen omgång i Civ 5 efter att jag köpte Brave New World-expansionen gills).

Medlem

Rise of thé tomb rider borde de bli för min del

Medlem

Klarade they are billions här om dagen

Medlem

Sett att en del nämnt Prey. Kanske värt att köra igång det igen. Jag fastnade vid något ställe och kunde inte ta mig vidare.
Riktigt rolig upplevelse till dess. Mycket nervkittlande.
Håller på med creeper world 3 arc eternal atm. Letat efter ett spel som Harvest: Massiv encounter och hittade nu äntligen en ännu bättre klon.
Sugen på Particle Fleet så småningom.
Hrecis klarat Horizon Zero dawn: Frozen Wilds och nyligen påbörjat Assassins Creed Origins och riktigt bra upplevelse måste jag säga. Gillade inte striderna i början men sen så!

Medlem

@KeyserSoze: Hur var det? Kan du jämföra det med något annat du spelat?

Medlem

@DJMar: Om man gillar tower defence blandat med command and conquer så är det perfekt

Tycker om spelet, men tiden flyger verkligen när jag spelar det.

Medlem

Kört igenom Hellblade: Senuas sacrifice och Jotun: Valhalla edition. Får köra några andra mindre spel innan Monster Hunter World kommer den 26e

Medlem

Epistory - Typing Chronicles

Vackert spel faktiskt!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Testpilot
Skrivet av Maxiz!:

Epistory - Typing Chronicles

Vackert spel faktiskt!

Förvånansvärt berooendeframkallande spel , men jäklars vilken skrivkramp man har efter man varvat det

Medlem

Det blir nog att spela om The Witcher 3 igen eller Watch Dogs 2


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Förvånansvärt berooendeframkallande spel , men jäklars vilken skrivkramp man har efter man varvat det

Det brinner fint i fingrarna och handlederna nu.. haha


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Varvar syftar dock till att man klarar spelet minst två gånger. Antar trådskaparen letade efter ordet "klarar" snarare.

Medlem

Blev South Park Fractured But Whole... skrattade alla ~25h.

Grymt sugen på att köra igenom XCOM2: War of the Chosen igen.

Flakmonkey

Blev Yakuza 0 som var en härlig upplevelse. Inser att det inte är för alla men jag har gillat tidigare delar i serien och 0 gjorde mig inte besviken på något sätt eller vis.

Nu lirar jag igenom Mass Effect Andromeda. Gillar det men vet inte om det beror på att jag lirar en version som är patchad eller om jag bara har låga krav med tanke på hur mycket skit det fick när det släpptes. Dock så kan jag ju förstå klagomålen kring animationerna av ögon, munnar, etc Är uppenbarligen bättre nu än tidigare fast då ska man väl vara ärlig och säga att bättre är väldigt snäll och mindre dåligt mer korrekt

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av ohem:

Assassin's Creed Ezio Trilogy (2an först)

Exakt samma för mig! Blev klar med 2an i helgen och började med Brotherhood som jag kör nu.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Håller på att spela Divinity: original sin enhanced edition, älskade 2an så ger första ett försök nu med på tactician, mycket svårare än 2an men det går sakta men säkert framåt

Medlem
Skrivet av Morti:

Håller på att spela Divinity: original sin enhanced edition, älskade 2an så ger första ett försök nu med på tactician, mycket svårare än 2an men det går sakta men säkert framåt

Spelar också 1an på Tactician och ska köra 2an efter. Är 2an mycket lättare? Isf blir jag lite avtrubbad. Jag gillar när det är lite motstånd som i 1an. Däremot blir ju även 1an lätt på Tactician om man gör alla side quests pga all XP...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Blir nog "Tomb Raider" eller om man får tag i något annat lir... Tomb Raider har väl inte varit någon höjdare hittils.
Fick det och ett gäng andra spel från Humble Bundle denna månad.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

@JohnDoe: I min bekantskapskrets har vi alltid sagt varva. Dvs varva = klara ut spelet.

Avstängd

Det blir en replay på FEAR, klassikern.

Unreal Tournament 2004! Det är så bra...

Det kommer att bli Yakuza 5 , ser fram som fan ! emot sexan i mars.

Medlem

@Azureye: Det är samma sak i 2an, rätt svårt i början men blir lättare när man får mer points. Jag kör lone wolf på 1an så vet inte om det gör det svårare / lättare dock. Jag tycker att 2an fortfarande var utmanande, och har mycket mer val möjligheter i spells och olika combos, det är överlag ett mer välpolerat spel och har utökat mycket från 1a. Även om 1an hittills är lite svårare så tycker jag 2an var ett bättre spel överlag, så tycker du ska ge det ett försök efter

Medlem

@Morti: Skönt o höra Jag har ju redan köpt spelet, så självklart kommer jag att spela 2:an när jag känner mig klar med 1:an. Men det blir nog några playthrough's först. Hoppar nog Honour Mode dock Inväntar en polare också, så blir nog inledningsvis Co-op i 2:an med


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Skriv svar