Spela det första Diablo i trean - igen!

Robot
Spela det första Diablo i trean - igen!

The Darkening of Tristram-eventet är igång för andra året i rad.

#blizzard, #diablo, #diablo-3, #färskt-kött


Medlem

Är det någon som har en fungerande kopia av PS2 versionen av D1 och kan tänka sig sälja densamma?

Detta usla röstskådespeleri måste göra spelet ett snäpp mörkare. På ett tragikomiskt sätt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@Akronym: Jag har kvar mitt men det är ingen chans jag säljer! Tveksam om det klarar en hel playtrough numera med alla repor. Däremot har jag även det på PSX Emulation. Funkar helt ok och går skruva upp grafiken nämnvärt.

Edit: Tror inte det fanns på PS2

Medlem

Nevermind then. Har ingen PS1.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Är smeden från Mölndal eller?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

@Akronym: Men är inte PS2 bakåtkompatibel?

Gen
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Är smeden från Mölndal eller?

Inte omöjligt

Dock märkte jag när jag lyssnade på hans skvaller om Slaktaren att den sista delen av dialogen var en smula korrupt. Samma gällde Pepin.

Medlem

Kanske har fel nu men så som jag förstod det av texten från deras forum så slaktar man kultmedlemmar för att få en "retro-ikon" på sitt porträtt men själva portalen finns där ändå. Kan mycket väl ha fel då jag inte spelat den tidigare...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Mer svensk översättning till folket. Spela första black and white på svenska är ett måste!

Medlem

Håller klart med. Sackboy & Co på svenska är väl nästan det enda som är kvar? Men jag vill gärna kulla välja dock. Även om ungarna lär sig engelska och/eller ändå "förstår" spelen tycker jag det är lite synd att man inte översätter mer. Utnyttja fans för det för bövelen, som så många indie-utvecklar gör. Javisst stryker lite "kvalité" på foten, men underhållningsvärdet kan bli episkt.

För övrigt, vi casual-spelare som nyss köpte D3 på rea kan tydligen inte vara med i eventet eftersom man måste ha spelat igenom hela grundstoryn (eller "den aslånga extenderade tutorialen" som man kanske hade sagt på svenska). Inte för att jag är så superledsen för det. Verkar inte riktigt vara min grej. Hade det varit det hade jag väl förmodligen köpt det mycket, mycket tidigare än säsong 12.

ARRGHH ...... mina öron : (


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Avstängd
Skrivet av aholman:

Mer svensk översättning till folket. Spela första black and white på svenska är ett måste!

Dungeon Keeper 2 på svenska är också ett måste!

Avstängd

Syndicate Wars på svenska är ett måste.
Inget slår Mini-gevär!

Medlem

Hahaha den där videon gjorde min fredag, brast vid göteborgaren, no offense

Medlem
1
Skriv svar