Switch ryktas få Virtual Console, Youtube, Twitch, m.m.

Robot
Switch ryktas få Virtual Console, Youtube, Twitch, m.m.

Ute redan nästa månad, om ryktet stämmer.

#nintendo-direct, #rykte, #switch, #virtual-console


Medlem

Jag hoppas Netflix kommer till Switch, det vore på tiden!

Medlem

Virtual Console är ju drömmen. Iaf just nu när biblioteket är lite fattigt.


signatur

Världens sämsta elitist.

Medlem

VC och kunna flytta över från Wii U så kanske det är dags att överväga ett köp.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

VC, jo tack.. köpa om samma titlar man redan äger på 7.11.. konsoler redan.. ^_^

Skägg.
10 Chambers

Skulle lätt kunna köpa Super Mario Galaxy på Switch. Inte lirat det sedan man drog igenom det på Wii. Barnen skulle säkert bli glada om Netflix dök upp bland apparna. Youtube får de inte härja fritt på.


signatur
Medlem

Netflix är pågång som jag fattat det. Nintendo själva säger att dom koncentrerat sig på spel men att en dialog med netflix finns

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Switchen är min första Nintendomojäng sedan Gameboy Color. Jag skulle köpa Super Mario Sunshine och båda Galaxy utan att blinka. Släng in Luigi’s Mansion och lite Zelda så kommer omvärlden inte att se skymten av mig förrän midsommar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Oh, snälla. Hoppas detta blir verklighet. Om Netflix och diverse andra appar börjar dyka upp så är risken enormt mycket större att jag börjar använda min Switch till mer än bara spel, vilket i sin tur gör att den används flitigare hemma och därför kommer jag även spela på den mer. Den börjar bli dammig

Medlem

Om man nu tvingas köpa om spelen ifall vc kommer hoppas jag iaf på rabatt som till Wii U om man redan hade spelen på Wii.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skulle lätt kunna köpa Super Mario Galaxy på Switch. Inte lirat det sedan man drog igenom det på Wii. Barnen skulle säkert bli glada om Netflix dök upp bland apparna. Youtube får de inte härja fritt på.

Håller med, fast den här videon var fake

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2018/01/07/sadly-foot...

Ambassadör
Xbox

Har de inte detta redan? Haha wtf


signatur

Jump in.

Medlem

Mja, om inte Nintendo levererar snart kommer homebrew-scenen hinna före, dom är ju på god väg nu. Är ju iofs inte första gången det händer.

Medlem

When is melee?

Medlem

Ge mig Super Mario Sunshine och Ocarina of Time så räcker det för mig.

1
Skriv svar