Träningsspel ska preppa dig för Battlegrounds

Robot
Träningsspel ska preppa dig för Battlegrounds

Battle Royale Trainer förbereder dig för kycklingjakten mot bottar.

#battle-royale-trainer, #battlegrounds, #pubg


Medlem

Köpa ett spel som inte är från utvecklarna själva för att träna på att bli bättre på ett annat spel. Kan ju lika gärna kalla Call of duty ett PUBG träningsspel. Är ju lika logiskt som det här.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Köpa ett spel som inte är från utvecklarna själva för att träna på att bli bättre på ett annat spel. Kan ju lika gärna kalla Call of duty ett PUBG träningsspel. Är ju lika logiskt som det här.

Kan bara hålla med. Den här typen av artiklar gör mig mest upprörd. Blir ju indirekt reklam för något som uppenbarligen är skräp och bara försöker segla på vågen från PUBG.
Om det hade varit ännu sämre hade man kanske kunnat tolka detta som en humoristisk artikel. Nu vet man ju knappt om det är det eller inte. Nu stjäl det bara plats på sidan från ordentliga nyheter.

Jag brukar gilla det du skriver Tomas. Men detta kändes lite väl snabbt ihop kastat.

Beklagar gnället. FZ är fortfarande min go-to-spelsida och framför allt de inlägg som ni gamla rävar producerar är de jag föredrar!

Medlem

Oerhört förståeligt att någon vill göra ett sånt här spel, men att det inte är de riktiga utvecklarna är ju lite illa. Men såna här spel brukar bittert sakna en chans att kunna öva utan stressig frustration.

1
Skriv svar