Sex singleplayer-minuter från utskällda Metal Gear Survive

Robot
Sex singleplayer-minuter från utskällda Metal Gear Survive

Basbyggande, räddningsförsök och kristallzombier.

#konami, #metal-gear-survive


Medlem

Fy satan vilken "B känsla" man fick...

Medlem

Survival, crafting och zombies. Snark!

Medlem

Såg coolt ut. Hoppas det kommer ett Battle Royal läge.

Ambassadör
Xbox

Direkt-till-DVD.


signatur

Jump in.

Medlem

Det här säger väl det mesta.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

koolt


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ser dåligt ut men I dunno, har alltid gillat basbyggande och dylikt så kanske kan vara något roligt tidsfördriv förutsatt att det inte kostar för mycket.

Medlem

Gillar basbyggande men det här såg verkligen inte bra ut. Testar om det blir gratis, annars nej tack-.

Medlem

Basbyggandet såg faktiskt riktigt häftigt ut. Verkar som dom ändå har lagt ner lite ny kodning i spelet. Resten såg ut som skräp, såg inget nytt alls i själva grafiken. Om man inte spelade MGSV så kan detta nog bli ett underhållande spel i sitt eget. Eftersom det finns så många asiater där borta så kan jag förstå varför Konami vill ha ut ett MG spel, oavsett rykte så tror jag dom kommer sälja miljoner ändå.

Medlem

Riktigt dåligt inspelad video, dom får allt att se stelt ut. Är dock hypad att spela detta med polare i framtiden, kan bli kul!

Medlem

Kan vara mitt minne som sviker mig, men ser inte Metal Gear Solid V betydligt bättre ut?

Sen är ju detta ännu ett zombiespel. Jag kommer förmodligen aldrig köpa det.

Vissa få saker såg ok ut, men långt ifrån värt ett köp


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det ser nästan ut som att de försöker härma The Last of Us.

Medlem

Vet inte vad jag ska säga, som en blandning av MGSV o TLOU och ett halvt dussin andra spel kanske, ser inte ut att göra nåt bättre än de spelen och att de försöker med lite för mycket på en gång. Känns tramsigt.

Medlem

Känns som dom skjuter sig själva i foten med att kalla detta ett Metal Gear spel. Ser ju inte horribelt ut (inte direkt bra heller) men bara vagt Solid och en blandning av massa andra spel. När ska publishers fatta hur internethat funkar?

Medlem

Tycker det ser intressant ut: survival, zombies och singelplayer är en vinnande kombo för mig:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

eld
Medlem

Ah, den där bristen på Ludvig Forsell hörs på lång väg.

1
Skriv svar