Bannad League of Legends-spelare slog tittarrekord på Twitch

Robot
Bannad League of Legends-spelare slog tittarrekord på Twitch

Detta är varför vi inte får ha vackra saker.

#league-of-legends, #riot, #twitch


Medlem

Vilka idioter! Fast det räknas väl som en komplimang.

Medlem

11000 nya prenumeranter också, och förmodligen ett enormt antal donationer.

Medlem

Förstår inte det roliga i att förstöra för andra spelare eller vara otrevlig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Känner inte till honom eller hans bakgrund, men det var över 500 000 (532 något) när jag ramlade förbi igårkväll vilket kändes helt otroligt när de största streamers jag sett tidigare var en 50-60 000.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Känner inte till honom eller hans bakgrund, men det var över 500 000 (532 något) när jag ramlade förbi igårkväll vilket kändes helt otroligt när de största streamers jag sett tidigare var en 50-60 000.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Förstår inte det roliga i att förstöra för andra spelare eller vara otrevlig.

Tror inte det heller var roligt för honom. Tyler1 verkade inte vara en glad person när han gjorde sånt skit.

Medlem

gillar hur folk hoppar på bandwagon utan att läsa hela händelsen det är VANLIGT notera väldigt vanligt i moba spel idioter får andra bannade för dom är trollar och är toxic och får en annan att se ut som en skitstövel med det sagt så är ju tyler1 ett troll och lite utav en "speciel" person eller persona som han låtsas vara(hoppas det iaf, inget jag vet)

Jag själv är rätt trött på folk som är så finförnärmta känsliga och slänger runt toxic ordet höger och vänster.

Vissa tycker det är toxic när man skäller ut en person som beter sig som en skitstövel i ett game.

I verkligeheten skulle dom flesta med ryggrad som jag själv skälla ut dom för deras betende, varför ska du inte kunna göra det i spel för?

beter du dig som en skitstövel räkna med att bli utskälld och sluta göm dig bakom ord som en fegis.

Det är tamt,lamt och fegt och bör sluta vara så känsliga och ha lite skin på näsan.

Dock med detta sagt, ingen ska vara utrevlig och taskig speciellt inte emot en spelare som är sämre eller skrika könsord emot någon det är skillnad på skälla på någon som uppför sig illa och slänga könsord som en 14 åring, Väldigt stor skillnad.

Medlem

Allting är som vanligt på nätet med andra ord.

Medlem

Var han otrevlig i gårdagens stream eller? Annars förstår jag inte riktigt kritiken. Han tog sitt straff, nu är han tillbaka?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Eight08:

Var han otrevlig i gårdagens stream eller? Annars förstår jag inte riktigt kritiken. Han tog sitt straff, nu är han tillbaka?

Näe det var han inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag kollade inte på streamen och har aldrig gjort det, men enligt kompisar ska han ha bättrat sig ordentligt efter att han blev bannad från LoL. Om det är fallet målar ni en helt fel bild av honom med artikeln.

Medlem

Bilolyckor är alltid intressanta att stanna och titta på. Nu streamar vi det.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Förstår inte det roliga i att förstöra för andra spelare eller vara otrevlig.

Detta har tyvärr blivit standard i majoriteten av MP-spel. Kör just nu Rainbow siege och även om det finns en hel del rötägg där med så är det betydligt lugnare samt att man ser att folk blir bannade från vänster till höger hela tiden vilket är bra. Förra veckan blev 3 personer bannade som var kläckte ur sig både den ena efter den andra spydigheten och några hackare ser man till då och då. Tack och lov för battleeye <3
Synd att blizzard inte har ett lika hårt system.

Även quake champions har sina rötägg men där är det ännu färre. Har bara stött på 2 otrevliga spelare sen release i jämförelse med overwatch där det JÄMT finns minst ett troll/thrower eller hacker i varje match. Det är tragiskt.

Kör därför mest singelplayer just nu vilket är ett skönt ombyte.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Även quake champions har sina rötägg men där är det ännu färre. Har bara stött på 2 otrevliga spelare sen release i jämförelse med overwatch där det JÄMT finns minst ett troll/thrower eller hacker i varje match. Det är tragiskt.

Jopp, Overwatch är sjukt segt nu, ofattbart att det finns så sjukt mycket folk som bara vill förstöra.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av FuzioN:

gillar hur folk hoppar på bandwagon utan att läsa hela händelsen det är VANLIGT notera väldigt vanligt i moba spel idioter får andra bannade för dom är trollar och är toxic och får en annan att se ut som en skitstövel med det sagt så är ju tyler1 ett troll och lite utav en "speciel" person eller persona som han låtsas vara(hoppas det iaf, inget jag vet)

Jag själv är rätt trött på folk som är så finförnärmta känsliga och slänger runt toxic ordet höger och vänster.

Vissa tycker det är toxic när man skäller ut en person som beter sig som en skitstövel i ett game.

I verkligeheten skulle dom flesta med ryggrad som jag själv skälla ut dom för deras betende, varför ska du inte kunna göra det i spel för?

beter du dig som en skitstövel räkna med att bli utskälld och sluta göm dig bakom ord som en fegis.

Det är tamt,lamt och fegt och bör sluta vara så känsliga och ha lite skin på näsan.

Dock med detta sagt, ingen ska vara utrevlig och taskig speciellt inte emot en spelare som är sämre eller skrika könsord emot någon det är skillnad på skälla på någon som uppför sig illa och slänga könsord som en 14 åring, Väldigt stor skillnad.

Att börja skrika på någon som redan beter sig som Tyler1 gjorde är ju bara ett recept på en urartning. Tyler1 är inte ett troll.. iallafall inte i dess sanna bemärkelse. Har följt honom en hel del genom åren och en sak är dock säker. Han är inte den stabilaste personen i världen. Sedan borde du slå upp ordet toxic. För det du verkar inte förstå innebörden av begreppet.

Medlem
Skrivet av Theo B:

Jag kollade inte på streamen och har aldrig gjort det, men enligt kompisar ska han ha bättrat sig ordentligt efter att han blev bannad från LoL. Om det är fallet målar ni en helt fel bild av honom med artikeln.

Ja det ser ut som att han har slutat med anabolan så hans temperament är nog lite mer normalt nu.

Medlem

Tyler1 kör samma koncept som pewdiepie, skrikigt och högjöt det drar till sig den yngre publiken, den yngre publiken är den bästa i stream sammanhang de är de som Sub'ar och till stor del donerar mest frekvent, med mammas eller pappas kredit kort.
Dessutom är det den största målgruppen på Twitch.

Medlem

Som det låter så var den ban han fick välförtjänt. Att han är tillbaka är väl inget problem bara han slutat med det beteende som fick han bannad.

Man kan ju ge folk konstruktiv kritik istället för att vara ett rövhål men detta kanske bara visar att jag är gammal eller nåt.

Att säga att man beter sig som ett rövhål för att andra gör det är inte en giltig anledning för allt du gör är att bidra till en sämre community. Detta gäller i speciellt om du är en streamer för dina handlingar kommer göra att en större mängd människor kommer apa efter ditt beteende.

Medlem
Skrivet av Ducci:

den yngre publiken är den bästa i stream sammanhang de är de som Sub'ar och till stor del donerar mest frekvent, med mammas eller pappas kredit kort.
Dessutom är det den största målgruppen på Twitch.

Har du någon som helst fakta bakom det inlägget?

1
Skriv svar