"Karriär" ryktas belöna achievement-jägare på Xbox

Robot
"Karriär" ryktas belöna achievement-jägare på Xbox

Belöningen? Lådor med kosmetiska prylar till din avatar.

#achievements, #xbox-one


Medlem

Gillar achievements i sånahär fall, om man har en avatar och kan samla på sig kosmetiska grejer. Önskar att Steam hade något sånt då jag är fullständigt ointresserad av det som det är just nu.

Ambassadör
Xbox

Ja! Det här ser skitkul ut. Gillar att jaga achievements så alla bonusar är trevligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag gillar Uplays system där man kan spendera poäng man samlat in genom spelande (så typ achievements) för att få rabatt vid kommande spelköp. Jag gör aldrig det, för jag handlar aldrig via Uplay i sig, men det är likväl ett trevligt system.

Medlem

Jag har noll intresse för lootlådor och liknande trams, achievements är det jag gillar.

Medlem

Så belöningarna ska ge belöningar? Inception

Medlem

Det är alltid roligt att jämföra med sina kompisar vem som klarat mest saker i ett spel

Redaktör
Ponny

@Ercarret: Det är ett nice system på riktigt! 20 % rabatt brukar man väl få? Och köper man nåt riktigt flådigt som en collector's edition av något blir det ju ingen struntsumma.


signatur

En Bamseponny av folket

ELF
Medlem

Brukade inte vara så mycket för achievements, men nu spelar jag Diablo 3 igen efter ett avbrott och har börjat checka av achievementens.

Hade jag haft xbone så hade jag kanske uppskattat detta.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Skräp..
Jag gissar på att crates betyder att innehållet kommer att vara random.
Utseendet på ens avatar behöver alltså inte vara kopplat till skill, speltid eller något liknande.
Att säga "Jag har en lyckad spelkarriärer med många fina plagg till min avatar" känns lite tragiskt på något sätt.

Avatarer har funnits till xbox sedan 360 och jag har alltid sett det som slöseri, men visst finns det folk som säkert är jätteglada över att kunna köpa en blå tröja till sin avatar istället för den gröna som är standard.
Och så länge någon är villig att betala för färgläggning så kommer man få betala för färgläggning.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Skräp..
Jag gissar på att crates betyder att innehållet kommer att vara random.
Utseendet på ens avatar behöver alltså inte vara kopplat till skill, speltid eller något liknande.
Att säga "Jag har en lyckad spelkarriärer med många fina plagg till min avatar" känns lite tragiskt på något sätt.

Avatarer har funnits till xbox sedan 360 och jag har alltid sett det som slöseri, men visst finns det folk som säkert är jätteglada över att kunna köpa en blå tröja till sin avatar istället för den gröna som är standard.
Och så länge någon är villig att betala för färgläggning så kommer man få betala för färgläggning.

Finns nog många som kan uppskatta detta. Se bara hur mycket folk betalar för skins i CS osv. Så det är säkert ett lyckat drag.

1
Skriv svar