Retroshootern Battalion 1944 närmar sig beta

Robot
Retroshootern Battalion 1944 närmar sig beta

Tillbakadragna uppgifter antydde betastart redan nästa vecka.

#battalion-1944, #beta, #call-of-duty, #early-access, #fps, #releaselistan, #steam


Medlem

Verkar lovande.

Geeks Gaming

Kickstartade. Sitter och väntar för fullt. Kommer lätt slänga upp en server för de dag ett

Geeks Gaming
Medlem

Ser iaf betydligt roligare ut än COD. Kanske får testa sen.

Medlem

Nice. Jag vill ha mer fart och pangpang i mina fps. Just därför älskar jag Doom 4. En återgång till 90-talets snabba ös. Hoppas även att dom slänger ut health regen från ett stup och strösslar ut stimpacks istället.

Trevligt. Är personligen trött på CoD som aldrig blev bra igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta spel kommer vara 150kr på Steam, erbjuda samma känsla som cod 4 promod och cod 2 competitive matcherna gav en. Jag rekommenderar alla att verkligen ge detta spel en chans, om inte ni tyker om det kan ni alltid refunda det. När man som jag kommer från att spela x antal timmar från cod 4 promod så förstår man att detta är nästa steg då activision skiter i spelet cod och pushar ut det nytt varenda jävla år, samma skit hela tiden. Ge dom här grabbarna från England en chans, deras spel och comunity är jävligt bra, och mods samt dedicated servers kommer stöttas

Medlem

+
Har du läst på vad som kommer att gälla för server's?
---

Bra trailer som ger mersmak, gillade musiken.
Kul att se att denna "investering" nu går och blir EA.
Tror också att det finns ett "uppdämt behov" för just detta, och får de till det på ett bra sätt blir det stort.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Geeks Gaming
Skrivet av cb99:

+
Har du läst på vad som kommer att gälla för server's?
---

Bra trailer som ger mersmak, gillade musiken.
Kul att se att denna "investering" nu går och blir EA.
Tror också att det finns ett "uppdämt behov" för just detta, och får de till det på ett bra sätt blir det stort.

-cb99

Har följt dom sen dag ett och har stått på kickstartern, Livestream och även direkt från community managern som jag har på Steam ^^

1
Skriv svar