Nu är det lättare att rapportera fuskare i Battlegrounds

Robot
Nu är det lättare att rapportera fuskare i Battlegrounds

Spelet uppdateras idag med nya rapportfunktioner.

#battlegrounds, #fuskare


Medlem

Ja man får hoppas det hjälper och att de använder sig av data'n.

Jag tror att om det nu genomförs vpn stoppet i Kina i februari kommer att hjälpa upp saken en hel del.

China moves to block internet VPNs from 2018,
https://www.theguardian.com/world/2017/jul/11/china-moves-to-...

Inte så skoj om man hinner en bit in i en rond som tar sina modiga minuter och dö av en fuskare, iofs. skulle jag säga att det just nu händer mig kanske i 1 match av 10 och lär vad jag läst vara mindre förekommande i fpp läget och helt säkert än mindre förekommande i duo/squad än solo.

De har numera också inrättat en egen sida istället för forumet i ämnet fuskare,

New reports/appeals system
2018-01-03,

Citat:

Hi players,

In an effort to improve our reporting/ban appeals systems, we have moved over to a new website where a dedicated team will be reviewing all submissions.

Please use the link below for all reports and ban appeals:
https://pubgsupport.zendesk.com/

-cb99

Edit in,
Rättat, mer info+länk


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Player unknowns desync?

Medlem

första kartan behöver fixas, förstår inte varför dom inte pillar på den först innan dom fixar till första kartan, den är redan helt ogenomtänkt när det gäller 4man squad.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

första kartan behöver fixas, förstår inte varför dom inte pillar på den först innan dom fixar till första kartan, den är redan helt ogenomtänkt när det gäller 4man squad.

På vilket sätt?

Medlem

Har spelet ens något inbyggt antifusk?

Medlem
Skrivet av nils45:

På vilket sätt?

för lite städer för spelas i squad, behövs fler städer, det lutar och slutar inte som i nya kartan, mer skyds behövs. och object som ex gamla slitna väggar sprängda hus i öppna ytor.

varje stad behöver mer lootspawns per byggnad, vissa byggnader har för lite lootspawns jämnfört med nya kartan, vissa byggnader är skit att loota och dom gjorde inte detta misstaget med nya kartans byggnader(där är snarlika men inte lika illa)

Hela upplägget är out of date jämnfört med nya kartan, den är ljusår bättre.

Med det sagt betyder det inte att nya kartan är perfekt behövs förbättringar där med, men gamla kartan är helt åt helvete så dåligt designad den är, men det är för banan är en alpha bana, snabbt ut pushad.

om du tittade EA alpha kartan är EXAKT likadan nästan som när där vart streamers som bara spelade den, dom har lagt till typ 2 små städer och lite objekt.

Sedan dess.

1
Skriv svar