Livstecken från Cyberpunk 2077 efter fyra tysta år: *beep*

Robot
Livstecken från Cyberpunk 2077 efter fyra tysta år: *beep*
Medlem

Sånna jävla cook teases!


signatur

P.L.U.R

Medlem

En trailer skulle inte vara fel....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Detta är nog bara så att ingen kan säga "Not even a beep in years!"


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Skönt ändå att det är tyst tills de faktiskt har något att visa. Mest jobbigt när utvecklare ska teasa hela tiden med allehanda småuppdateringar. Jag förstår poängen om det är crowd-funded eller liknande, men då hinner man nästan lessna på spelet innan man ens hunnit spela det.

Man tröttnar liksom när man hela tiden blir påmind om att man sitter och väntar på något som tar tid. Bättre att glömma av det lite lätt och sen få en påminnelse i form av "Hå hå! är det där snart klart?" på sluttampen istället. Känns som att tiden gått fortare då.

Medlem

Har vi otur så var det pipet när de bytte spelmotor.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

jag sa sent 2017 eller 2018 sent första kvartal, vem vet jag kanske hade rätt jag tvivlar på det kommer 2019, är helt bergis på senast dom kommer släppa det är vintern 2018.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Har vi otur så var det pipet när de bytte spelmotor.

Det behöver du inte oroa dig alls för, utveckla en egen motor tar lång tid och är en extrem kostnad, att göra det bara till witcher 3.

sedan byta helt, är en extrem ekonomisk förlust.

och modifikationer på deras egna spel motor kan dom redan eller rättare sagt har dom redan gjort utan att meddela oss.

Jag är rätt säker på i vår/sommar visar dom upp det på någon stor spel konvent.

Ambassadör
Xbox

Det skulle ju vara fantastiskt om det visas upp på E3 med en release i höst! Mer troligt är kanske ett släpp nästa vår, men nu äntligen kanske det kommer mer information.

Hursomhelst, genialiskt tweet för att börja bygga hype! Inte för att jag tror att CDPR behöver göra så mycket i den vägen


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

CDProjektRed vet exakt hur man skall göra...

Medlem

Tänk om *beep* är censur för "Fuck!" och allt gått åt helvete?

Ett år kvar verkar långsökt då de inte haft personalen löst ens förra året. En tom studio kan inte jobbat mycket på titeln, sökte man jobb där var i stort alla stora poster lediga. Projektet verkar ha legat på is under hela Gwent, så troligast är väl att *beep* står för att de nu "börjar" utveckla konceptet till spel på allvar.

Kan nog dröja två-tre år till innan spelet går guld. Inte för att vara negativ, jag längtar enormt, bara bryter av med lite fakta, så ingen håller andan i onödan...

Medlem

Tja, det är ju inget man kan dansa till... Men det är en puls.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

@jawik: men nu teasade dom väl det här för typ 200 år sedan, vore ju intressant om dom väntat tills efter dom börjat jobba på spelet iaf. Men cdpr är väl bäst vad dom än gör


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Game on CD Projekt, game on :


signatur

Nämen!

Medlem

Men vad hände i 2016?

//LD

Medlem

Så sjukt peppad på detta spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

@jawik: men nu teasade dom väl det här för typ 200 år sedan, vore ju intressant om dom väntat tills efter dom börjat jobba på spelet iaf. Men cdpr är väl bäst vad dom än gör

Tja det står ju faktiskt på första raden i notisen vad de gjorde. Det känns ju ändå som man vill påannonsera att man har påbörjat arbete på ett specifikt projekt. Och att säga "vi ska göra det här spelet" och sen ett tag senare släppa en teaser för att sedan vara helt tyst i fyra år är ju i alla fall inte att ge för mycket info.

Medlem

@Star Lord:

Utan att vara allt för insatt i CD Projekt men utifrån deras interjuver och annat att dömma via tex noclip är de väl flera hundra utvecklare.

Känns orimligt att hela styrkan är avsatt till ett projekt när man är så stora, och gwent lär förmodligen inte ha sysselsatt så många över så lång tid.

Tror CP jobbats på rätt flitigt av majoriteten av företaget sedan witcher 3 gick guld, och det har man väl till och med sagt utåt flera gånger ?

Medlem

Finns fortfarande över 50 jobb kvar att söka om du vill snabba på dom lite:
http://en.cdprojektred.com/jobs/?job-project=cyberpunk-2077

Medlem

2012? Om man skall lyssna på "proffsen" i Star Citizen-trådar så borde väl detta vara en uppenbar scam?

Vill gärna se en trailer på detta, sjukt pepp.

Medlem

Ser fram emot detta spel.
"witcher kopia" i scifi miljö duger bra för mig 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag får tyvärr hemska Daikatana vibbar

Medlem
Skrivet av SorbP:

cook teases!

Fantastiskt

Medlem

De säger beep. Internet goes bananas.

Medlem

Briljant marknadsföring. Håll hypen vid liv utan att säga något alls.

Medlem

För lite info = människor gnäller
För mycket info (star citizen) = människor gnäller

Gnäll gnäll gnäll det är allt ni kan göra.

Medlem
Skrivet av samukakauka:

För lite info = människor gnäller
För mycket info (star citizen) = människor gnäller

Gnäll gnäll gnäll det är allt ni kan göra.

Och du gjorde vad nu sa du?

Medlem

Asså om det visar sig stämma så är det genialiskt.

12
Skriv svar