Matchmaking och höga ambitioner försende Monster Hunter: Worlds pc-release

Robot
Matchmaking och höga ambitioner försende Monster Hunter: Worlds pc-release
Medlem

Stavfel i rubriken. Igen. Tycker det är många slarvfel i texterna nu för tiden. Vilket är synd, för ni håller väldigt hög nivå överlag på FZ. Gällande själva nyheten så tycker jag att det låter bra. Helst hade jag inte behövt vänta alls och ändå få en bra produkt, men om jag nu ska vänta till hösten så vill jag göra det på en produkt som utvecklarna finslipat och verkligen använt den extra tiden och resurserna på.

Redaktör

@Vamp: jag hittas i skamvrån. Tack för rättelse.


signatur
Medlem

Lugnt, så länge inte de vänstra ambitionerna försenas!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@Vamp: jag hittas i skamvrån. Tack för rättelse.

Haha, du kan med gott samvete lämna den redan nu. Jag arbetar med text själv och vet hur lätt det är att släppa igenom ett slarvfel, men det är då korrekturläsarna ska göra sitt Jag vet inte om ni har rutiner för korrektur innan publicering, men annars får vi väl hjälpas åt. Redaktionen och medlemmarna.

Redaktör

@kveldulver: En lustifikation på min ära!


signatur
Redaktör

@Vamp: vi kör korr på alla längre artiklar, men inte på vanliga, kortare nyheter (av tidsskäl, förstås). Man ska givetvis kolla igenom det man skrivit innan publicering, men man är lat och går på rutin lite för ofta. Som synes.


signatur
Medlem

Känns vettigt, äntligen en utvecklare som inte rushar. Har man inte kapacitet att utveckla till tre plattformar samtidigt så bäst att vänta med den delen man inte kan prioritera och färdigställa det andra först. Hellre rätt från början än en dålig slutprodukt som släpps så snabbt som möjligt.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Äntligen väntar hellre längre på ett buggfritt spel än ngt som ändå måste patchas för fungera

1
Skriv svar