Här är nomineringarna till årets DICE Awards

Robot
Här är nomineringarna till årets DICE Awards

Någon som gillar Horizon Zero Dawn lite väl mycket.

#dice-awards


Medlem

Roligt att ett något bortglömt Halo Wars 2 uppmärksammas. Hade riktigt roligt med spelet.

Medlem

FZ-redaktionen nominerade the witcher 3 för samtliga kategorier.

Medlem

Ja, jag förstår de. Horizon tycker jag var det bästa spelet jag spelat. Zelda förstog jag mig inte på hypen på alls. Visst det är bra men jag tyckte verkligen inte det var lika bra.

Medlem

Ja Horizon var ju GOTY i typ samtliga kategorier.
Men kanske svårt att förstå för nån som valde PUBG som GOTY xD

Medlem

Horizon är helt nytt spel från grunden, utan att vara baserat på något tidigare spel eller bok/film. Ny teknik, ny värld, nya historier, nya karaktär, värt varenda hyllning

Medlem

Witcher 3. Utan fundering.

Medlem

Horizon: Zero Dawn är det bästa köpet jag gjorde 2017 utan tvekan.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Horizon: Zero Dawn är det bästa köpet jag gjorde 2017 utan tvekan.

+1

FM-guru
F.d. Sisyr

Stackars Hollow Knight helt och hållet förbisett. Oklart också varför Hellblade: Senua's Sacrifice är nominerat i diverse kategorier men INTE i ljuddesign?!

Redaktör
Skrivet av Miindz:

Witcher 3. Utan fundering.

Spela Shoreline The Witcher 3.


signatur
Medlem

Horizon ligger här hemma i lådan och ska spelas snart, men Zelda...

Jag vet att jag svär lite i kyrkan genom att säga det men, jag tyckte verkligen inte BotW var ett särskilt bra Zelda. Visst är världen imponerande på många sätt men, förutom det så känns det otroligt tomt och som en samlingssimulator.

Jag tyckte det saknade det som gjorde de förra spelen bra och roliga, ordentliga Tempel och en klar röd tråd, alla Zelda är byggda på samma story precis som Mario, så vi vet redan vad vi är inne för där. Men BotW saknar verkligen de bitar jag älskade, det finns inget... driv för mig till VARFÖR jag ska göra något och jag fann inget under spelets gång. Trist bara för jag känner att iom BotW blev sån "succé" så kommer framtida inte tilltala mig alls.

Med det äntligen sagt, så tycker jag personligen av det jag spelat under årets gång att Hellblade gav starkast intryck på mig.


signatur

Nämen!

Medlem

Lite väl mycket?!? Horizon är årets bästa spel, och således borde det vara nominerat därefter.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Cuphead kommer kamma hem animation och art direction. Utan tvekan.

1
Skriv svar